• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Конверти немарковані

Умови та терміни поставки -Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. -Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних та «Специфікації товарів», які є невід’ємною частиною дано-го договору. -Товар постачається в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. -Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання то-вару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. -Під час отримання Товару, представник Покупця підписує видаткову накладну (або накладні) на партію Товару, завіряє її печаткою, а також передає Продавцю належним чином оформлену Довіреність встановленого зразка на отримання товарно-матеріальних цінностей. -Термін поставки Товару – протягом 7-ми (семи) робочих днів з дати підписання даного Договору. -Термін поставки Товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатні-ми і об’єктивними. Порядок розрахунків -Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках - фактурах та видаткових накладних, «Специфікації товару». -Умови оплати: оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поста-вки (видаткових накладних). -Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків покупця. -Вартість договору може бути узгоджено та зменшена сторонами. Приймання товару -Приймання товару Покупцем здійснюється за адресою Продавця: - за якістю відповідно із умовам договору та технічними вимогами; - за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. -При виявлені невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. -Товар, який не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни.

Завершена

17 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 15d69e7548f24458931fee8843abba5f
Внутрішній номер закупівлі: 15443939
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-27-009827-a   
Замовник: ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактна особа: Андрій Мурашкін +380332777007, +380996266133 zakupivli@vla.court.gov.ua https://court.gov.ua/sud4802/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 17 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.09.2022 16:17 - 30.09.2022 00:00
Період кваліфікації: 30.09.2022 00:01 - 30.09.2022 11:15

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Конверти поштові C6 (114x162 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 75 г/м², 1 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 14000 штуки
Період постачання до 31.10.2022
Місце постачання 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10 На карті
Пакети поштові C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 90 г/м², 1 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1000 штуки
Період постачання до 31.10.2022
Місце постачання 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10 На карті
Конверти поштові C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², 1 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1500 штуки
Період постачання до 31.10.2022
Місце постачання 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10 На карті
Пакети поштові B4 (250х353 мм), СКЛ, 0+0 крафт 130 г/м², з розширенням, 1 шт.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1060 штуки
Період постачання до 31.10.2022
Місце постачання 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"
Початкова пропозиція 16 128.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
16 128.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.09.2022 11:15
Відповіді на вимоги 44
Документи 2
Скарги 0
ФОП Кутенкова О.О.
Початкова пропозиція 17 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 44
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 1854d7551a0d4c848e7b064cc23264f1
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-27-009827-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБЛАНКОВИДАВ"
Номер договору: 46-22
Сума договору: 16 128.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 13 440.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 06.10.2022 12:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s