• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Канцтовари

Файл А4+ глянц., 0,30 мкм.,(100 шт. ) - 10 упак., Факсовий папір (25м) - 10 шт., Лотки для паперу горизонтальні - 10 шт, Скоби 23/10 (1000 шт) BuroMax або Economix- 2 пач., Ножниці офісні, 160 мм -10 шт., Клей-олівець (21г) -20 шт., Степлер №24/6 металічний -5 шт., Набір текстових маркерів асорті (4 шт.) -5 упак., Олівець звичайний з гумкою -75 шт., Ручки кулькові автоматичні -150 шт., Папка-регістратор А4 (5 см) (папка корона) -20 шт., Папка-регістратор А4 (7,5 см) (папка корона) -20 шт., Ластик Milan 118 (63*28,5 мм) -18 шт, Лінійка пластмасова (30 см) кольорова-20 шт.,Штемпельна краска (28г) -10 шт., Коригуюча рідина з пензликом (18мл) -20 шт., Скрепки канцелярські круглі (28 мм) -10 пач., Скотч великий 48мм*100 -10 шт., Скотч канцелярський 18мм*20 -10 шт.

Завершена

6 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30.50 UAH
Номер: a352f85845ae486bbfb16efa442fc40f
Внутрішній номер закупівлі: 153937
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-07-19-000199-c   
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Мозгова Ольга Вікторівна 380442801477 ruszn06@ukr.net http://www.e-tender.biz
Класифікатор ДК 021:2015: 30199000-0 Паперове канцелярське приладдя та інші паперові виробиАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 6 100.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 19.07.2016 13:41 - 20.07.2016 14:00
Період прийому пропозицій: 20.07.2016 15:00 - 21.07.2016 15:00
Аукціон: 22.07.2016 11:24 - 22.07.2016 12:15
Період кваліфікації: 22.07.2016 12:15 - 25.07.2016 10:51
Період завантаження договору: 22.07.2016 12:15 - 11.08.2016 12:15

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴6 100.00 Папки-швидкозшивачі, папки на зав"язках