-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Відра, віники, мітли
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в документації щодо умов проведення спрощеної закупівлі.
Торги не відбулися
102 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 023.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 023.00 UAH
Номер:
9e7e1b987c9e414f9338fa574e92358f
Внутрішній номер закупівлі:
15368494
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-09-19-007450-a
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40081221
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, місто Київ,, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Антоніна Лукасевич +380443096906 antonina_lukasevich@sw.uz.gov.ua https://uz.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
102 300.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
1 023.00 UAH
Період уточнення:
19.09.2022 15:29 - 23.09.2022 17:00
Період прийому пропозицій:
26.09.2022 17:00 - 30.09.2022 17:00
Аукціон:
з 03.10.2022 15:27
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписДля резидентів України – платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України, відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойсу) на цю партію. Для резидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 20 (двадцятий) банківський день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на цю партію.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Відро оцинковане
Кількість
450 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Віник сорговий
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Мітла поліпропіленова
Кількість
650 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації