-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари - обкладинки
Завершена
119 932.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 599.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 599.66 UAH
Номер:
fc0d8239886742389249010d92b7ee30
Внутрішній номер закупівлі:
15347263
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-09-15-009496-a
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26278626
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Білоног Людмила Павлівна +380412472205 yursector@zt.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
119 932.50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
599.66 UAH
Період уточнення:
15.09.2022 15:51 - 21.09.2022 15:56
Період прийому пропозицій:
23.09.2022 00:00 - 27.09.2022 15:56
Аукціон:
28.09.2022 13:15 - 28.09.2022 13:38
Період кваліфікації:
28.09.2022 13:38 - 29.09.2022 16:21
Період завантаження договору:
29.09.2022 16:21 - 19.10.2022 16:21
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписВідстрочка платежу – ГРУДЕНЬ 2022р. Оплата Товару Замовником здійснюється на підставі належним чином оформлених накладних. За поставлений товар розрахунки проводяться з дати надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника та виконуються в залежності від обсягів реального фінансування. Розрахунки по даному Договору проводяться через органи Державної казначейської служби України в безготівковій формі за фактично отриманий товар. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюються платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях106 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари - обкладинки (картон)
Кількість
16050 штуки
Період постачання
до 31.10.2022
Місце постачання
10000, Україна, Житомирська область, загальні місцеві суди Житомирської області та м. Житомир, загальні місцеві суди Житомирської області та м. Житомир
На карті
Канцелярські товари - обкладинки (папір)
Кількість
22050 штуки
Період постачання
до 31.10.2022
Місце постачання
10000, Україна, Житомирська область, загальні місцеві суди Житомирської області та м. Житомир, загальні місцеві суди Житомирської області та м. Житомир
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Оскарження: 29.09.2022 15:07 - 04.10.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Контактна особа:
Тетяна Дишкант 380673873633 poligraf1@ukrpap.com.ua
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Оскарження: 29.09.2022 15:07 - 04.10.2022 00:00
Початкова пропозиція
103 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
103 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
29.09.2022 15:07
Документи
47
Скарги
0
ФОП Худяков О.В.
Оскарження: 29.09.2022 16:21 - 04.10.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2910307098
-
Контактна особа:
Худяков Олександр Володимирович +380676030200 targrafdruk@gmail.com
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Короленка, буд.5, кв.44
Оскарження: 29.09.2022 16:21 - 04.10.2022 00:00
Початкова пропозиція
119 632.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
119 632.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.09.2022 16:21
Документи
31
Скарги
0
Контракти
Номер:
1547b7ad53cd4405bef1979926c14c1c
Ідентифікатор договору:
UA-2022-09-15-009496-a-a1
Постачальник:
ФОП Худяков О.В.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2910307098
-
Контактна особа:
Худяков Олександр Володимирович +380676030200 targrafdruk@gmail.com
-
Адреса:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Короленка, буд.5, кв.44
Номер договору:
128-22
Сума договору:
119 632.50 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Канцелярські товари - обкладинки (картон): 4.50000 UAH без ПДВ
Канцелярські товари - обкладинки (папір): 2.15000 UAH без ПДВ
Канцелярські товари - обкладинки (папір): 2.15000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
05.10.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання:
05.10.2022 00:00
Статус:
Виконаний