• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук Dell Vostro 15 3500 (N3004VN3500UA_WP) (або еквівалент) код за ДК 021:2015 - 30213100-6)

1. Найменування Замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрюківської сільської ради Березівського району Одеської області. 2. Місцезнаходження Замовника: 67050, Україна, Одеська обл., село Стрюкове, вул. Ламброва, будинок 42. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44002300. 4. Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель, головний бухгалтер відділу освіти, культури, молоді та спорту Стрюківської сільської ради Березівського району Одеської області Чебан Катерина Адольфівна, 67050, Україна, Одеська обл., село Стрюкове, вул. Ламброва, будинок 42, +380967900238, viddil_osvity_sr@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук Dell Vostro 15 3500 (N3004VN3500UA_WP) (або еквівалент) код за ДК 021:2015 - 30213100-6). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 штук. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: 67050, Україна, Одеська обл., село Стрюкове, вул. Ламброва, будинок 42. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 360 000,00 грн. (триста шістдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: За рахунок співфінансування: Кошти місцевого бюджету 246 201,31 грн. (двісті сорок шість тисяч двісті одна гривня 31 копійка); кошти Державного бюджету України (Залишок освітньої субвенції) – 113 798,69 грн. (сто тринадцять тисяч сімсот дев’яносто вісім гривень 69 копійок). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2022 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.09.2022 р. 14. Умови оплати: Розрахунок з Постачальником за товар, а саме сплата 100 % вартості Товару, визначеної у Заявці на Товар, здійснюється на протязі 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 25. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Номер: f92c0959117d425fb3b7dd653dfc6313
Внутрішній номер закупівлі: 15265475
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-06-008590-a   
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Стрюківської сільської ради Березівського району Одеської області
Контактна особа: Відділ освіти Стрюківської ОТГ +380967900238 viddil_osvity_sr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 360 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 600.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2022 15:41 - 12.09.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 06.09.2022 15:41 - 22.09.2022 00:00
Аукціон: 22.09.2022 13:20 - 22.09.2022 13:49
Період кваліфікації: 22.09.2022 13:49 - 26.09.2022 14:22
Період завантаження договору: 26.09.2022 14:22 - 16.10.2022 14:22
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ноутбук Dell Vostro 15 3500 (N3004VN3500UA_WP) (або еквівалент) код за ДК 021:2015 - 30213100-6
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 12 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 67050, Україна, Одеська область, село Стрюкове, вул. Ламброва, будинок 42 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Оскарження: 26.09.2022 13:48 - 07.10.2022 00:00
Початкова пропозиція 310 080.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
310 080.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.09.2022 13:48
Відповіді на вимоги 10
Документи 95
Скарги 3
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

Оскарження: 26.09.2022 13:53 - 07.10.2022 00:00
Початкова пропозиція 349 392.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
332 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.09.2022 13:53
Відповіді на вимоги 10
Документи 32
Скарги 0
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович

Оскарження: 26.09.2022 14:22 - 07.10.2022 00:00
Початкова пропозиція 352 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
332 010.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.09.2022 14:22
Відповіді на вимоги 10
Документи 57
Скарги 0

Контракти

Номер: cd59bab47704454491c80048f322952f
Ідентифікатор договору: UA-2022-09-06-008590-a-b1
Постачальник: ФОП Кучерявий Костянтин Григорович
Номер договору: 34
Сума договору: 332 010.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.10.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 26.10.2022 14:16
Статус:
Виконаний
pdf
2022-10-27-0007_compressed.pdf
p7s
sign.p7s