• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Річний план закупівель затверджено рішенням уповноваженої особи від 11.08.2022 Замовник належить до «юридичної особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі» згідно ст..2 ч.1 п.3 ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Категорія підприємства – мале. Адреса замовника 69033, м. Запоріжжя, Оріхівське шосе 10-а, Комунарський район.

Завершена

36 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180.00 UAH
Номер: 53d7bf81afba4ee7bd896f0e4e902c89
Внутрішній номер закупівлі: 15079974
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-11-000593-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний заклад з надання психіатричної допомоги" Запорізької обласної ради
Контактна особа: Наталя Жуліда +380612968050 opbbuh10a@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 36 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 180.00 UAH
Період уточнення: 11.08.2022 09:08 - 17.08.2022 09:00
Період прийому пропозицій: 17.08.2022 09:00 - 22.08.2022 09:00
Аукціон: 23.08.2022 14:01 - 23.08.2022 14:36
Період кваліфікації: 23.08.2022 14:36 - 26.08.2022 15:33
Період завантаження договору: 26.08.2022 15:33 - 15.09.2022 15:33
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 лот
Період постачання до 23.09.2022
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Сєдова,6 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Бердник В.А.

Оскарження: 26.08.2022 15:33 - 31.08.2022 00:00
Початкова пропозиція 31 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
26 949.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.08.2022 15:33
Документи 19
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Початкова пропозиція 30 594.36 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 699.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 35
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "СВІКОМ"
Початкова пропозиція 32 058.48 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 140.02 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 13
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 30 173.76 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 143.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 13
Скарги 0

Контракти

Номер: 4c69c52c2e554aff8a30bc790d7ef980
Ідентифікатор договору: UA-2022-08-11-000593-a-b1
Постачальник: ФОП Бердник В.А.
Номер договору: 250/1
Сума договору: 6 825.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.09.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 30.09.2022 15:43
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 250-1 канцтовари.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод уг 1 ьдо дог 250_1.pdf
p7s
sign.p7s