-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби домашнього текстилю
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення ВИРОБИ ДОМАШНЬОГО ТЕКСТИЛЮ). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимоги до предмета закупівлі, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Завершена
96 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 480.00 UAH
Номер:
724d672b4336405588017710084883e5
Внутрішній номер закупівлі:
15006609
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-08-01-005993-a
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
03195808
-
Адреса:
20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова, 9/5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ольга Орденова +380938592533 uman_tercentr@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
96 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
480.00 UAH
Період уточнення:
01.08.2022 15:14 - 05.08.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
05.08.2022 00:00 - 09.08.2022 00:00
Аукціон:
з 09.08.2022 15:26
Період кваліфікації:
09.08.2022 00:02 - 10.08.2022 12:24
Період завантаження договору:
10.08.2022 12:24 - 30.08.2022 12:24
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ковдра
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 23.08.2022
Подушка
Кількість
54 штуки
Період постачання
до 23.08.2022
Набір постільної білизни
Кількість
60 штуки
Період постачання
до 23.08.2022
Комплект рушників
Кількість
40 штуки
Період постачання
до 23.08.2022
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Стась Микола Миколайович
Оскарження: 10.08.2022 12:24 - 13.08.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2846511592
-
Контактна особа:
Стась Микола Миколайович +380507873144 stasnikolaj@gmail.com
-
Адреса:
61128, Україна, Харківська область, Харків, проїзд Садовий 2, к.60
Оскарження: 10.08.2022 12:24 - 13.08.2022 00:00
Початкова пропозиція
51 870.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
51 870.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.08.2022 12:24
Документи
11
Скарги
0
Контракти
Номер:
ffbdd2c5c4cb497ea899b24dc28c003c
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-01-005993-a-b1
Постачальник:
ФОП Стась Микола Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2846511592
-
Контактна особа:
Стась Микола Миколайович +380507873144 stasnikolaj@gmail.com
-
Адреса:
61128, Україна, Харківська область, Харків, проїзд Садовий 2, к.60
Номер договору:
8
Сума договору:
51 870.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
15.08.2022 00:00 - 23.08.2022 00:00
Дата підписання:
15.08.2022 13:07
Статус:
Виконаний