• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір для друку А-4, діроколи. Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 папір А-4, 30197330-8 діроколи)

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 папір А-4, 30197330-8 діроколи)

Завершена

63 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 315.00 UAH
Номер: fb4150df8bc84c38acf50f1fa8bd7e12
Внутрішній номер закупівлі: 14976158
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-26-008240-a   
Замовник: Управління Державної міграційної служби України в Чернівецькій області
Контактна особа: Людмила Васильєва +380372591780 cv_buch@dmsu.gov.ua https://dmsu.gov.ua/chernivtsi
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 63 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 315.00 UAH
Період уточнення: 26.07.2022 17:04 - 01.08.2022 11:00
Період прийому пропозицій: 01.08.2022 16:00 - 04.08.2022 11:00
Аукціон: 05.08.2022 13:27 - 05.08.2022 13:56
Період кваліфікації: 05.08.2022 13:56 - 08.08.2022 12:13
Період завантаження договору: 08.08.2022 12:13 - 28.08.2022 12:13
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку А4, діроколи. Код за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 папір А-4, 30197330-8 діроколи) Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 та Додатку 2. Папір для друку Mondi Maestro Standard+ А4, 80 г/м² 500 арк., білий А4, Формат паперу: А4 (210х297 мм), Щільність аркуша: 80, товщина аркуша: 103, непрозорість паперу: 92, кількість аркушів в пачці: 500, колір паперу: білий, Білизна аркуша: 161 або еквівалент Кількість - 300 пачок. Діркопробивач з лінійкою, пробивна потужність 70 листів, відстань міжцентрова 80 мм, діаметр отвору 5.5 мм, матеріал – метал або еквівалент Кількість - 3 штуки Якість та комплектність товару повинні відповідати технічній документації, вимогам заводу-виробника товару, чинним національним стандартам, вимогам до якості товару, встановленим відповідними нормативно-технічним актами. Термін поставки товару протягом 7-ми робочих днів з моменту подання заявки (усної/письмової) Замовником. Постачання, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника, автотранспортом постачальника або перевізником. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо. Продукція повинна бути упакована таким чином, щоб не допустити її псування, пошкодження або знищення. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо). Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати Товар, його походження, технічні показники, дату виробництва, термін придатності, країну виробника. Товар повинен бути виготовленим не раніше 2020 – 2022рр. Всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Не приймаються пропозиції на товар, який виготовлений приватними та державними компаніями до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Інші інформація визначена в документації до закупівлі: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатках: 1 – Інші вимоги (інші документи від Учасника), 2 – Цінова пропозиція та інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, 3 проект Договору
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 303 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Шептицького 25 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "КОРВЕТ"

Оскарження: 08.08.2022 12:13 - 11.08.2022 00:00
Початкова пропозиція 56 638.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
56 638.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.08.2022 12:13
Документи 65
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 61 396.02 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
61 396.02 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 10
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 62 341.02 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
62 341.02 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи 49
Скарги 0

Контракти

Номер: 8a40354038e64b38ab1f0b2cd11a4cb5
Ідентифікатор договору: UA-2022-07-26-008240-a-b1
Постачальник: ТОВ "КОРВЕТ"
Номер договору: 80
Сума договору: 56 638.80 UAH з ПДВ
Сума договору: 47 199.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.08.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 15.08.2022 16:03
Статус:
Виконаний
PDF
Договір 80 (2022-8-15)0003.PDF
p7s
sign.p7s