• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Канцелярські товари

Завершена

173 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 119.00 UAH
Номер: fe1d9a0da1a3446c953f63383de9c986
Внутрішній номер закупівлі: 14953430
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-22-002568-a   
Замовник: Виконавчий комітет Коростенської міської ради
Контактна особа: Яндюк Павло Сергійович 380414250146 namepaul@ukr.net http://www.korosten-rada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 173 900.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 22.07.2022 11:24 - 28.07.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 28.07.2022 00:00 - 08.08.2022 00:00
Аукціон: 08.08.2022 13:54 - 08.08.2022 14:54
Період кваліфікації: 08.08.2022 14:54 - 09.08.2022 14:30
Період завантаження договору: 09.08.2022 14:28 - 29.08.2022 14:28

Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)

  • Лот №1 ₴162 000.00 Канцелярські товари для потреб виконавчого комітету Коростенської міської ради
  • Лот №2 ₴11 900.00 Канцелярські товари для потреб управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради