• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кулезахисні шоломи

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Виконавчий комітет Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області 1.2.місцезнаходження замовника: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5 1.3. ідентифікаційний код замовника: 44101089 1.4.категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад 2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кулезахисні шоломи, Код за ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування 3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 2. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. кількість товару: 100 штук 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, б.5 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 20 робочих днів з дня підписання договору, але не пізніше 23.08.2022 року. 6.Умови оплати: Розрахунки між Сторонами здійснюється у національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця на підставі підписаного Акту приймання-передачі товару або видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту приймання-передачі товару або видаткової накладної, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування, Післяплата, 100%. 7.Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 100 000,00 грн з ПДВ 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) *: 21.07.2022р. до 00 год 00 хв 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю) *: 29.07.2022р. до 00 год 00 хв 10.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11.Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі 14. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету 15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: Бойко Дмитро Іванович -Спеціаліст І категорії, уповноважена особа зі здійснення публічних закупівель Виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; тел./факс 0800300157; e-mail: vk.gora@ukr.net

Торги не відбулися

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Номер: 0fec3264577b440785c8645f0664f708
Внутрішній номер закупівлі: 14913583
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-15-004722-a   
Замовник: Виконавчий комітет Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактна особа: Дмитро Бойко +380800300157 vk.gora@ukr.net https://gora-rada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундируванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 100 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 000.00 UAH
Період уточнення: 15.07.2022 14:09 - 21.07.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 21.07.2022 00:00 - 29.07.2022 00:00
Аукціон: з 29.07.2022 12:03
Період кваліфікації: 29.07.2022 00:00 - 03.08.2022 09:26
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кулезахисні шоломи
Код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування
Кількість 100 штуки
Період постачання до 23.08.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
BCB International LTD

Оскарження: 03.08.2022 09:26 - 06.08.2022 00:00
Початкова пропозиція 1 050 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 050 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
03.08.2022 09:26
Документи 23
Скарги 0