• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

20 900.00 UAH з ПДВ
Номер: 400daf0491f34b1eaa854b9cbfc49f16
Внутрішній номер закупівлі: 14785627
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-22-004599-a   
Замовник: Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактна особа: Шеремета Андрій Васильович +380342552210 departrozvhrom@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 20 900.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачок
Період постачання до 25.12.2022
Місце постачання 76004, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Дорошенко Людмила Іванівна
Ціна пропозиції 20 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.06.2022 14:17
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 401a5fae1489444783ecc91b183bb846
Ідентифікатор договору: UA-2022-06-22-004599-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Дорошенко Людмила Іванівна
Номер договору: №3
Сума договору: 20 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.06.2022 00:00 - 25.12.2022 23:59
Дата підписання: 22.06.2022 00:00
Статус:
Підписаний
договір №3
звіт про договір
p7s
sign.p7s