-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб місцевих загальних судів Київської області та ТУ ДСА України в Київській області на 2022 рік за кодом ДК 021:2015: 65110000-7 (Розподіл води).
Завершена
94 760.44
UAH з ПДВ
Номер:
f2c7ecaa94af4783a0b7283d3b093c53
Внутрішній номер закупівлі:
14699611
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-06-01-005462-a
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26268119
-
Адреса:
01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 58 б
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ольга Котенко +380442340500 voitenko@ko.court.gov.ua http://ko.court.gov.ua/tu10/
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Розпорядженням Антимонопольного комітету України «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій» від 28.11.2012 № 874-р визначено порядок складання та ведення Антимонопольним комітетом України зведеного переліку суб'єктів природних монополій з метою виконання положень Закону України «Про природні монополії». До Зведеного переліку включаються суб'єкти господарювання (юридичні особи), які виробляють (реалізують) товари на ринках, що перебувають у стані природної монополії та включені до реєстрів суб’єктів природних монополій у відповідних сферах органами, що здійснюють державне регулювання у сфері природних монополій. Відповідно до статті 1 Закону України «Про природні монополії» від 20 квітня 2000 року № 1682-III, природна монополія - стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Таким чином уповноважена особа Котенко О.І. зазначила, що: -КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ " ГОСПОДАР" - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗГУРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ» - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНЬВОДОКАНАЛ"; - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКАРІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ"; - ОБУХІВСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО; - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФАСТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ФАСТІВВОДОКАНАЛ"; - РОЗРАХУНКОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" займають монопольне (домінуюче) становище на ринку централізованого водопостачання та централізованого водовідведення в межах власних діючих мереж на території Київської області та міста Києва. Дані підприємства входять до числа підприємств, які зазначені у Зведеному переліку суб'єктів природних монополій станом на 30.04.2022, який розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, а також у Реєстрі суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, станом на 30.04.2022, розміщеному на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Разом з тим, згідно з розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 05 жовтня 2020 року № 546, суб'єкту господарювання Комунальне підприємство Баришівської селищної ради «Господар» (ідентифікаційний код 43664194, місцезнаходження: 07501, Київська обл., Баришівський р-н, селище міського типу Баришівка, провулок Банний, будинок 3-Б) було видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. При цьому Комунальне підприємство Баришівської районної ради "Райводоканал", яке зазначене у Зведеному переліку суб'єктів природних монополій станом на 30.04.2020, що розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, а також відомості про яке містяться у Реєстрі суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, станом на 30.04.2022 після зміни адміністративно-територіального устрою, визначеного постановою Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17 липня 2020 року № 807-IX, не функціонує. Комунальне підприємство Баришівської селищної ради «Господар" 07501, Київська обл., смт. Баришівка, пров. Банний, 3-Б, на сьогодні займає домінуюче становище у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення у смт. Баришівка Київської області. Дане підприємство єдине надає послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення у смт. Баришівка Київської області. На підставі вищенаведеного, відповідно до статті 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо: - на цьому ринку у нього немає жодного конкурента; - не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів для доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Відповідно до статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Так, згідно з абзацом 4 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо централізованого водопостачання та водовідведення до адрес приміщень місцевих загальних судів Київської області та Територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області, оскільки предмет закупівлі може бути поставлений чи наданий тільки певними постачальниками (виконавцем) при відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин), а саме: - Комунальним підприємством Баришівської селищної ради " ГОСПОДАР" для Баришівського районного суду; - Комунальним підприємством «Згурівський комбінат комунальних підприємств» для Згурівського районного суду Київської області; - Комунальним підприємством "ІРПІНЬВОДОКАНАЛ" для Ірпінського міського суду; - Розрахунковим департаментом ПАТ "Акціонерна компанія "Київводоканал" для Києво-Святошинського районного суду; -Комунальним підприємством "МАКАРІВСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" Макарівської селищної ради для Макарівського районного суду; - Комунальним підприємством "МИРОНІВКАВОДОКАНАЛ" для Миронівського районного суду; - Обухівським водопровідно-каналізаційне підприємство для Обухівського районного суду; - Комунальним підприємством Фастівської міської ради "ФАСТІВВОДОКАНАЛ" для Фастівського міськрайонного суду; - Розрахунковим департаментом ПАТ "Акціонерна компанія "Київводоканал" для Територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області, для проведення зазначених процед
Очікувана вартість:
94 760.44 UAH з ПДВ
Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)
- Лот №1 ₴3 621.00 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Баришівського районного суду Київської області
- Лот №2 ₴4 313.96 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Згурівського районного суду Київської області
- Лот №3 ₴2 606.28 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Ірпінського міського суду Київської област
- Лот №4 ₴25 127.74 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Києво-Святошинського районного суду Київської області
- Лот №5 ₴4 259.30 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Макарівського районного суду Київської області
- Лот №6 ₴11 097.52 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Миронівського районного суду Київської області
- Лот №7 ₴26 772.20 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Обухівського районного суду Київської області
- Лот №8 ₴6 175.94 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Фастівського міськрайонного суду Київської області
- Лот №9 ₴10 786.50 Послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для потреб Територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області