• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари, а саме: Папір офісний А4 (Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Канцтовари, а саме: Папір офісний А4 (Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Завершена

40 080.00 UAH з ПДВ
Номер: e979e46d51a4452e882f62a9397d6a66
Внутрішній номер закупівлі: 14520158
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-04-19-000028-b   
Замовник: МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Орлова Ольга 380487981821 malin_ra@omr.odessa.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 40 080.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари, а саме Папір офісний А4 ( Код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачка
Період постачання 18.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Генерала Петрова,22 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЮГ"
Ціна пропозиції 40 080.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.04.2022 08:58
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 7e4dd2e55ea249b987e11ed9d1d1caa3
Ідентифікатор договору: UA-2022-04-19-000028-b-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЮГ"
Номер договору: 16
Сума договору: 40 080.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 33 400.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.04.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 18.04.2022 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
IMG_0001.pdf
p7s
sign.p7s