• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015-30190000-7)

Завершена

8 940.12 UAH з ПДВ
Номер: 20f64c11a75e4fe3b34094c63a758520
Внутрішній номер закупівлі: 14468134
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-04-06-002822-b   
Замовник: Комунальне підприємство "Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни" Рівненської обласної ради
Контактна особа: Оксана Кондюк +380964437001 ksyxazz55@ukr.net http://ogiv.rv.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 940.12 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 XEROX Performer 80 г/м.кв.(за кошти НСЗУ)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Оснащення до штампу пласт.(згідно з оригіналом)(за кошти НСЗУ)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Папір А4 XEROX Performer 80 г/м.кв.(за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Конверт С4 силікон.відрив.стрічка/офсет/0+0(за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Касова стрічка 57t с(за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Скоби 24/6 Economix, 1000 шт.(за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Скріпка трикутна 28 мм, 100шт (за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Маркер водостійкий, червоний 2-4 мм(за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Маркер водостійкий, синій 2-4 мм(за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Маркер водостійкий, зелений 2-4 мм(за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті
Маркер перманентний, зелений (за кошти державного бюджету)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штуки
Період постачання 05.04.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 35311, Україна, Рівненська область, смт.Клевань, вул. Деражненська,39 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Ціна пропозиції 8 940.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.04.2022 15:33
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0ffaa29c922a404397529e4dcd04c2f1
Ідентифікатор договору: UA-2022-04-06-002822-b-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 53
Сума договору: 8 940.12 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 450.10 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4 XEROX Performer 80 г/м.кв.(за кошти НСЗУ): 195.48000 UAH з ПДВ
Оснащення до штампу пласт.(згідно з оригіналом)(за кошти НСЗУ): 180.00000 UAH з ПДВ
Папір А4 XEROX Performer 80 г/м.кв.(за кошти державного бюджету): 195.48000 UAH з ПДВ
Конверт С4 силікон.відрив.стрічка/офсет/0+0(за кошти державного бюджету): 4.56000 UAH з ПДВ
Касова стрічка 57t с(за кошти державного бюджету): 14.40000 UAH з ПДВ
Скоби 24/6 Economix, 1000 шт.(за кошти державного бюджету): 10.32000 UAH з ПДВ
Скріпка трикутна 28 мм, 100шт (за кошти державного бюджету): 11.28000 UAH з ПДВ
Маркер водостійкий, червоний 2-4 мм(за кошти державного бюджету): 11.28000 UAH з ПДВ
Маркер водостійкий, синій 2-4 мм(за кошти державного бюджету): 11.28000 UAH з ПДВ
Маркер водостійкий, зелений 2-4 мм(за кошти державного бюджету): 11.28000 UAH з ПДВ
Маркер перманентний, зелений (за кошти державного бюджету): 6.60000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 05.04.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 05.04.2022 15:34
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 53 від 05.05.2022 р.pdf
p7s
sign.p7s