-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (39263000-3 Біндери, 39263000-3 Клей ПВА, 39263000-3 Коректор — ручка , 39263000-3 Перманентний, маркер тонкий, чорний 1 мм, 39263000-3 Папір А4 80 г/м2, 39263000-3 Фарба штемпельна, 39263000-3 Подушка змінна для штампа, 39263000-3Стікер, клеєний, 39263000-3 Папка-короб на гумці А4, 39263000-3 Папка пластикова на резинках А4, 39263000-3 Масляна ручка) ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (39263000-3 Біндери, 39263000-3 Клей ПВА, 39263000-3 Коректор — ручка , 39263000-3 Перманентний, маркер тонкий, чорний 1 мм, 39263000-3 Папір А4 80 г/м2, 39263000-3 Фарба штемпельна, 39263000-3 Подушка змінна для штампа, 39263000-3Стікер, клеєний, 39263000-3 Папка-короб на гумці А4, 39263000-3 Папка пластикова на резинках А4, 39263000-3 Масляна ручка)
ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (39263000-3 Біндери, 39263000-3 Клей ПВА, 39263000-3 Коректор — ручка , 39263000-3 Перманентний, маркер тонкий, чорний 1 мм, 39263000-3 Папір А4 80 г/м2, 39263000-3 Фарба штемпельна, 39263000-3 Подушка змінна для штампа, 39263000-3Стікер, клеєний, 39263000-3 Папка-короб на гумці А4, 39263000-3 Папка пластикова на резинках А4, 39263000-3 Масляна ручка) згідно документації.
Торги не відбулися
42 590.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 212.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 212.95 UAH
Номер:
1095c893877342d2a8125e0000229c38
Внутрішній номер закупівлі:
14367843
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-03-15-001575-c
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
39833860
-
Адреса:
01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
42 590.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
212.95 UAH
Період уточнення:
15.03.2022 16:18 - 21.03.2022 10:00
Період прийому пропозицій:
21.03.2022 10:00 - 24.03.2022 10:00
Аукціон:
з 25.03.2022 14:45
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
39263000-3 Біндери. 1. Біндери Різнокольорові: жовтий, синій, рожевий, бірюзовий, чорний Розмір великого затиску: не менше 5см довжина, не менше 2.5см ширина Матеріал: метал (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
40 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Клей. 2. Клей ПВА клей ПВА з дозатором 50 мл (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
75 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Коректор — ручка. 3. Коректор - ручка Тип коректор-ручка Об `єм 5 мл Основа засобу масляна Пластиковий корпус з металевим кінчиком та дозатором для точного нанесення коректору. Дозатор регулює інтенсивність подачі корегуючої рідини та запобігає її передчасному підсиханню. Металева кулька для перемішування всередині корпусу. Пластиковий ковпачок з кліпом. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
30 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Папір А4 80 г/м2. 4. Папір А4 80 г/м2 Офісний папір А4; Папір для друку; Клас А; Колір – білий; Формат А4 (210х297 мм); Щільність - не менше 80 гр/м²; Кількість аркушів в упаковці – не менше 500 шт.; Офісний папір А 4 щільністю 80 гр/м² не повинен мати водяних знаків, не просочений, не перфорований, без тиснень, без малюнків, не має волокон оброблений хіміко-механічним шляхом. Папір рекомендований для архівного зберігання. Кожна пакувальна одиниця повинна мати етикетку/ярлик, написи, які характеризують продукцію: найменування підприємства – виробника і його товарного знака; найменування продукції; кількість аркушів в пачці, кількість пачок в упаковці; формат паперу, маса гр/м² паперу, призначення; дату виготовлення; номер партії; масу нетто, брутто, найменування нормативного документу (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
191 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3Стікер, клеєний. 5. Стікер, клеєний Стікер, довжина не менше 45 мм не менше 100 аркушів, клеєний Колір: неонове асорті (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
74 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Папка-короб на гумці А4. 6. Папка-короб на гумці А4 Папка-короб на гумці А4 Ширина корінця: 60 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
10 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Папка пластикова на резинках. 7. Папка пластикова на резинках А4 Виготовлена з високоякісного гладкого пластика, товщиною 450 мкм. Вміст папки захищено завдяки 3 клапанам, які запобігають випаданню документів. є можливість розширення корінця і бічних клапанам закривається за допомогою двох кутових гумок (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
28 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 А4 Масляна ручка. 9. Масляна ручка Масляна ручка – колір стрижня чорний Корпус виготовлений з прозорого пластика, що дозволяє контролювати рівень чорнил. Це багаторазова синя ручка, в ній легко міняється стрижень. На корпусі є ребриста область, за допомогою якої пальці не ковзають. Завдяки щільному ковпачку, ручку можна носити в пеналі або в кишені сумки, не бруднивши інші предмети (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
50 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Подушка змінна для штампа. 9. Подушка змінна для штампа Подушка змінна для штампа Trodat прямокутна 6,3*4,6 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
5 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Фарба штемпельна. 10. Фарба штемпельна. Фарба штемпельна Trodat 7011 або еквівалент для автоматичних і звичайних штампів, печаток. Об'єм — не менше 28 мл. Колір синій. Штемпельна фарба призначена для автоматичних і звичайних штампів, печаток. На водній основі, добре підходить для проставлення друкованих відбитків на папері та інших вбираючих поверхнях - вбирається в поверхню матеріалу, на якому залишений відбиток, і не змазується після висихання. Не має руйнівного впливу на кліше печатки або штампа. Барвники високої якості - гарантія яскравих і чітких відбитків. Колір кришки відповідає кольору чорнила. Флакон оснащений зручним дозатором. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
13 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Подушка змінна для штампа. 11. Подушка змінна для штампа Подушка змінна для штампа Trodat кругла 4,8*5,3 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
3 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39263000-3 Перманентний, маркер тонкий, чорний 1 мм. 12. Перманентний, маркер тонкий, чорний 1 мм Перманентний маркер тонкий, чорний 1 мм для любої поверхні. Волокнистий пишучий вузол, Чорнило на спиртовій основі, Ширина сліду 1мм. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Кількість
10 одиниця
Період постачання
до 31.05.2022
Місце постачання
Відповідно до документації