-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг)
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Торги не відбулися
68 781 406.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 343 907.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 343 907.03 UAH
Номер:
28e7eb5a7b334ded9bfecc3370bae0a7
Внутрішній номер закупівлі:
14294753
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-02-24-001669-b
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21560045
-
Додаткова контактна особа:
Кляпко Олег Олександрович +380673041711 kliapko-oo@ukrposhta.ua
-
Адреса:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Анісіфорова Світлана Анатоліївна 380504110057 anisiforova-sa@ukrposhta.ua http://ukrposhta.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
68 781 406.40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
343 907.03 UAH
Період уточнення:
24.02.2022 16:26 - 01.04.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
24.02.2022 16:26 - 11.04.2022 12:00
Аукціон:
з 17.05.2022 14:35
Умови оплати:
інша подія - 100%
- Подіяінша подія
- ОписВідповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації, оплата за фактично надані послуги проводиться Замовником в гривні по закінченню Розрахункового періоду на підставі рахунку Виконавця та підписаного Сторонами Акту протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня його підписання Замовником та за умови, що до дати платежу Виконавець здійснив реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної згідно з нормами Податкового кодексу України (ця умова не застосовується якщо Виконавець не є платником ПДВ або Послуги не є об’єктом оподаткування ПДВ). In accordance with the terms of the Contract, the draft of which is given in Annex 6 to the bid documentation, payment for services actually provided is made by the Customer in UAH at the end of the Settlement Period based on the Contractor's account and signed by the Parties within 15 (fifteen) working days and provided that before the date of payment the Contractor has registered in the Unified Register of Tax Invoices duly drawn up tax invoice in accordance with the Tax Code of Ukraine (this condition does not apply if the Contractor is not a VAT payer or Services are not subject to VAT)
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з підключення до МПС Mastercard Int. Inc (реєстрація члена МПС Mastercard Int.Inc. в процесинговій установі)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга з підключення до МПС Visa Int. Inc (реєстрація члена МПС Visa Int.Inc. в процесинговій установі)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга з підключення до НПС «ПРОСТІР» реєстрація члена НПС «ПРОСТІР» в процесинговій установі)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга з підтримки каналів зв'язку, в т.ч. шифрованих каналів
Кількість
72 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга з надання web-інтерфейсу до даних авторизаційної системи ПК процесингу
Кількість
3600 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга з підтримки (в т.ч. підключення) POS-терміналу/віртуального терміналу/ щомісячно
Кількість
200000 штуки
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга з оброблення фінансової транзакції
Кількість
200000000 штуки
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга з оброблення фінансової транзакції з використанням технології 3D-Secure: - e-commerce (інтернет-еквайринг); - Visa Direct/Mastercard MoneySend (еквайринг, P2P перекази)
Кількість
20000000 штуки
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга щодо ведення диспутної роботи (аналіз транзакції, що оскаржується, запит документів в разі необхідності, прийняття рішення щодо виставлення поворотного платежу, арбітражні диспути та інше)
Кількість
5000 штуки
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга моніторингу шахрайських операцій в режимі 24/7 (еквайринг), яка включає в себе в т.ч. блок. авторизації з використанням правил маршрутизації (щомісячно)
Кількість
36 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга технологічного супроводження
Кількість
3000 людино-година
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга щодо обробки та надання даних через систему on-line доступу (про історію авторизацій по кліше / Terminal ID тощо)
Кількість
2000000 штуки
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуга щоденної обробки даних файлового обміну (файлів card reference, daily balance та інших) (щомісячно)
Кількість
36 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Інформація про скасування
Номер:
d7ec0cf71e05408296ce2c5e5b84c9d3
Причина скасування:
Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування:
Виникла необхідність у визнанні торгів такими, що не відбулися внаслідок дії непереборної сили, а саме: в ході проведення закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що призводять до виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме: ст. 26, 27, 29, 17 Закону, з порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, ці ж обставини призвели до наступних наслідків:
- зупинено до припинення чи скасування воєнного стану розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до Антимонопольного комітету України та рішення по яким не були прийняті станом на 25 лютого 2022 року;
- припинено проведення моніторингів процедур закупівель на період воєнного стану на території України наказом Державної аудиторської служби України 24.02.2022 № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю».
У зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року продовжено строком на 30 діб відповідно до Указу Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні".
Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
З урахуванням зазначеного, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено визнати торги на закупівлю Послуги з обробки транзакцій з використанням електронних платіжних засобів (процесинг), ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-24-001669-b, такими, що не відбулися, якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
Період оскарження:
08.04.2022 11:19 - 19.04.2022 00:00
Дата опублікування:
08.04.2022 11:19
Дата виконання:
08.04.2022 11:19
Статус:
Виконано