• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

15410000-5 - Сирі олії та тваринні і рослинні жири(Олії соняшникові рафіновані, 5л)-550 штук

Поставка протягом 2022р,згідно заявок замовника. Фасовка :пляшка пластикова по 5 л ( маса нетто-4600 г)-550штук Поставка протягом 2022року згідно заявок замовника (орієнтовно 55 шт*5л в місяць). Номенклатурні позиції :15411100-3 Олії Поставка до кінця 2022року,дрібними партіями(орієнтовно 55 шт*5 л (4600г)) згідно заявок замовника. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі»(ч.5. статті 41 )збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Попередньо постачальник повідомляє замовника листом, до якого додається Довідка ГУ статистики , акт-звірки поставленої продукції та постачальником робиться додаткова угода Згідно Закону України «Про публічні закупівлі»(ч.5. статті 41 )збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника та /або за рахунок постачальника. Вимоги до предмету закупівлі. Загальні умови постачання: 1. «Постачальник» зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування з відповідним санітарним паспортом , а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка здійснюється дрібними партіями згідно заявок та потреб «Замовника» до кінця 2022 р. орієнтовно 1 раз на місяць 2. Розрахунки за товар здійснюються «Покупцем» шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника». Розрахунок за поставлений товар «Покупець» здійснює протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на товар. 3. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна,товаро- транспортна накладна. сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно- гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. «Продавець» відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товар та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. 4. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Продавця» у домовлений з «Замовником»час. 5. Всі поставленні товари повинні відповідати вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації ДСТУ, ГОСТ,ТУ тощо та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. 6. Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. 7. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства. 8. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин. персилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони.

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 89fb536d32bd482daa51236961ac9b66
Внутрішній номер закупівлі: 14162906
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-16-010730-b   
Замовник: Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради
Контактна особа: Наталія Головайчук +380362633075 kpropc@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 15411100-3 ОліїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 160 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.02.2022 15:36 - 21.02.2022 09:00
Період кваліфікації: 21.02.2022 09:03 - 21.02.2022 09:20

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Олії соняшникові рафіновані, від 5л
Код ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири
Кількість 550 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. О. Олеся,12 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ГАВРИЛЬЧИК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
Початкова пропозиція 150 645.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
150 645.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.02.2022 09:20
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Пропозиція
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович
Початкова пропозиція 151 140.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
151 140.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Пропозиція
ФОП "БУДЬКО ВІКТОРІЯ ОЛЕГІВНА"
Початкова пропозиція 158 400.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
158 400.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 2b324d427ede4b8a996d82023330b9d9
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-16-010730-b-b1
Постачальник: ГАВРИЛЬЧИК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
Номер договору: 36
Сума договору: 150 645.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 22.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 22.02.2022 10:55
Статус:
Підписаний
PDF
дог олія.PDF
p7s
sign.p7s