-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
*ДК 021:2015 (CPV): «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби "
Інформація на виконання частини 2 статті 21 Закону України • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – «15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ( Хліб білий / 1 КГ./; булочка дитяча /0,05 КГ./; булочка з кунжутом /0,07 КГ./; булочка з маком / 0,1 КГ./; бублик з маком / 0,1 КГ./; булочка плюшка / 0,1 КГ./; булочка з корицею / 0,1 КГ./; пиріжок з повидлом / 0,1 КГ./ )». • *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону • *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847 • кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 1. Хліб білий / 1 КГ./ - 9000 Шт. ; 2. Булочка дитяча /0,05 КГ./ - 18000 Шт.; 3. Булочка з кунжутом /0,07 КГ./ - 6000 Шт.; 4. Булочка з маком / 0,1 КГ./ - 2000 Шт.; 5. Бублик з маком / 0,1 КГ./ - 2000 Шт.; 6. Булочка плюшка / 0,1 КГ./ - 2000 Шт.; 7. Булка з корицею / 0,1 КГ./ - 2000 Шт.; 8. Пиріжок з повидлом / 0,1 КГ./ - 2000 Шт. Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40 • очікувана вартість предмета закупівлі – 500 000.00 грн з ПДВ; • джерело фінансування – кошти місцевого бюджету . • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). • строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2022 року , але не пізніше 31 грудня 2022 року; • кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 03.03.2022 Р. (час визначається системою автоматично) ( п.1 ч.1 ст.10 Закону); • умови оплати – згідно п. 4.1. Розділу 4 Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022 р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. • мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; • розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ . • розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ; • Забезпечення виконання договору про закупівлю – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ .
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
03189765
-
Адреса:
20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- Опис" • умови оплати – згідно п. 4.1. Розділу 4 Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022 р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. "
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
2956016186
-
Контактна особа:
Євгенія Янкова +380673590063 yancova6186@ukr.net
-
Адреса:
19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський р-н, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 54
Оскарження: 30.03.2022 13:00 - 10.04.2022 00:00
-
Код ЄДРПОУ:
3078120570
-
Контактна особа:
Гук Сергій Анатолійович +380674958379 guk32@ukr.net
-
Адреса:
19153, Україна, Черкаська область, Монастирищенський район, село Бачкурине, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНИ ТЕРЕШКОВОЇ буд. 7
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
2956016186
-
Контактна особа:
Євгенія Янкова +380673590063 yancova6186@ukr.net
-
Адреса:
19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський р-н, місто Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ КАЛІНІНА, будинок 54