-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Пропозиція учасника спрощеної процедури та усі документи пропозиції учасника, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути надані українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені українською, так у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника. Учасник-нерезидент надає нотаріально завірений переклад документу
Торги відмінено
25 530.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 127.65 UAH
Номер:
e99b3044c9b3422a94cc95842c1e2c73
Внутрішній номер закупівлі:
14123183
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-02-14-003189-a
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "РОСИНКА" ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
36199114
-
Адреса:
23220, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЬКИЙ РАЙОН, СЕЛО КСАВЕРІВКА, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, БУДИНОК 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Довжок Людмила 380982009219 ludmiladovzhok@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
25 530.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
127.65 UAH
Період уточнення:
14.02.2022 23:15 - 18.02.2022 10:00
Період прийому пропозицій:
18.02.2022 13:00 - 23.02.2022 15:00
Аукціон:
з 24.02.2022 14:48
Період кваліфікації:
з 23.02.2022 15:02
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 календарних днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки між сторонами проводяться в національній валюті України - гривні. Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк столовий
Кількість
100 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Морква
Кількість
204 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Цибуля
Кількість
170 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Капуста білокачанна
Кількість
140 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Гарбуз солодкий
Кількість
82 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Помідор свіжі
Кількість
30 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Огірки свіжі
Кількість
4 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Зелена цибуля
Кількість
0.45 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Зелень кропу
Кількість
0.25 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Банани
Кількість
42 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Лимони
Кількість
2 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Яблука
Кількість
292 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Апельсин
Кількість
112 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Інформація про скасування
Номер:
e9c5aa107e784c1b84e89abc49bd104b
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX (зі змінами) унеможливлюють виконання норм Закону. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене, Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулася.
Дата опублікування:
14.06.2022 20:34
Дата виконання:
14.06.2022 20:37
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3261508232
-
Контактна особа:
Владислав Облапенко +380962913090 tenderfl@gmail.com
-
Адреса:
21036, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ МАКСИМОВИЧА, будинок 2, квартира 3
Початкова пропозиція
25 516.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 516.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Документи
7
Скарги
0