• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049.4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів).5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50310000-1.6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 237 252,00 грн (три мільйони двісті тридцять сім тисяч двісті п’ятдесят дві грн 00 коп.) з ПДВ.9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.).10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.03.2022 18:00.11. Умови оплати: відповідно до умов Договору.12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 97 110,00 грн (дев’яносто сім тисяч сто десять гривень 00 копійок).14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації.15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 15.03.2022 18:00.16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 32 370,00 грн. (тридцять дві тисячі триста сімдесят гривень 00 копійок) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги;Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

3 237 252.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 370.00 UAH
Номер: 6c5a0fbc2ffa43afb417cfcdf25fa41e
Внутрішній номер закупівлі: 14098322
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-11-004287-c   
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Шатохін Дмитро Олександрович 380443097273 pk_inshi@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 3 237 252.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 32 370.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 97 110.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2022 17:40 - 05.03.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 11.02.2022 17:40 - 15.03.2022 13:00
Період прекваліфікації: з 15.03.2022 13:01
Аукціон: з 20.04.2022 15:00
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Початкова пропозиція 2 835 085.80 UAH з ПДВ /
2 835 085.80 UAH з ПДВ
Результати прекваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 12
Документи 40
Скарги 0