-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір
Торги відмінено
21 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 108.75 UAH
Номер:
ea7adf16d4dc4fe9bdb2ee7b31f06f96
Внутрішній номер закупівлі:
14031216
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-02-09-002828-b
Замовник:
Управління соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
37397200
-
Адреса:
02125, Україна, Київська область, місто Київ, Курнатовського 7-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Чернякова Анастасія Сергіївна +380445409100 anastasiia.cherniakova@kmda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30197630-1 Папір для друкуАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
21 750.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
108.75 UAH
Період уточнення:
09.02.2022 10:36 - 15.02.2022 10:41
Період прийому пропозицій:
15.02.2022 10:41 - 18.02.2022 10:41
Аукціон:
з 21.02.2022 13:25
Період кваліфікації:
18.02.2022 10:43 - 21.02.2022 15:47
Період завантаження договору:
21.02.2022 15:47 - 13.03.2022 15:47
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється на підставі частини 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України після постачання товару за рахунок коштів бюджету міста Києва. Оплата в розмірі 100% (сто відсотків) вартості сплачується Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання від Постачальника товару згідно з наданими рахунками-фактури та видатковими накладними, після перевірки якості товару. Оплата Товару здійснюється в грошовій одиниці України – гривні. Оплата здійснюється Покупцем безготівковим розрахунком шляхом перерахування платіжним дорученням на поточний рахунок Постачальника. У разі затримки фінансування, оплата за переданий товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником відповідних коштів на свій рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4
Кількість
150 пачка
Період постачання
до 31.12.2022
Інформація про скасування
Номер:
fcdf4305e2204cfc805686e97ca767f2
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
На підставі п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з не можливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме не підписанням договору на протязі 20 днів, як визначено тендерною документацією .
Дата опублікування:
07.04.2022 13:48
Дата виконання:
07.04.2022 14:07
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
Оскарження: 21.02.2022 15:47 - 24.02.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2403203169
-
Контактна особа:
Світлана +380672381630 svet11a1@ukr.net
-
Адреса:
02121, Україна, м. Київ, м. Киів, вул. Харківське шосе, буд..152, кв. 13
Оскарження: 21.02.2022 15:47 - 24.02.2022 00:00
Початкова пропозиція
21 735.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
21 735.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.02.2022 15:47
Документи
16
Скарги
0
Контракти
Номер:
a56d57fa88e74a179567a67b5971f8ec
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-09-002828-b-c1
Постачальник:
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2403203169
-
Контактна особа:
Світлана +380672381630 svet11a1@ukr.net
-
Адреса:
02121, Україна, м. Київ, м. Киів, вул. Харківське шосе, буд..152, кв. 13
Сума договору:
21 735.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
21 735.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації