• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція харчоблоку КНП "Обласна клінічна дитяча лікарня Кіровоградської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35"

Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі гарантії. Гарантії надаються у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, інших нормативних актів законодавства України, обов’язково повинно містити найменування предмета закупівлі та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють Порядок здійснення операцій за гарантіями. Гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям грошовою масою) на весь строк дії гарантії. На підтвердження зазначеного, Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією відповідного Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. При перевірці тендерної пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подану Учасником тендерну пропозицію може бути відхилено Замовником. Термін дії гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). Валюта гарантій: гривня. В тексті гарантії повинно бути зазначено: - конкретна дата вступу гарантії в дію та термін дії гарантії (конкретна дата); - конкретно визначену суму гарантії, встановлену Замовником; - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів з дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Спосіб направлення бенефіціаром вимоги гаранту у гарантії не зазначається. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений Учасником на відповідний строк. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або гарантії не відповідають вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 109 500,00 грн. (сто дев'ять тисяч п'ятсот гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Департамент капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (р/р UA 568201720355239032000147589 Держказначейська служба України, м. Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 43876025).

Торги відмінено

21 916 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 109 600.00 UAH
Номер: 6244557eaff348459711bdb5bc74b6d3
Внутрішній номер закупівлі: 13971683
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-04-012306-b   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактна особа: Євгеній Богушевич +380522322736 dkbid@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Очікувана вартість: 21 916 800.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 109 600.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 109 500.00 UAH
Період уточнення: 04.02.2022 15:42 - 12.02.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 04.02.2022 15:42 - 22.02.2022 19:00
Аукціон: 23.02.2022 13:23 - 23.02.2022 13:52
Період кваліфікації: 23.02.2022 13:52 - 09.03.2022 13:41
Період завантаження договору: 09.03.2022 13:41 - 29.03.2022 13:41
Нецінові критерії:
Строк виконання робіт 15%
Термін оплати 15%
Умови оплати:
інша подія - 30%
виконання робіт - 70%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Реконструкція харчоблоку КНП "Обласна клінічна дитяча лікарня Кіровоградської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35"
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Преображенська, 79/35 На карті

Інформація про скасування

Номер: f0e4b58eddb544ee9e504aef1a2ff999
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: Невірного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та неможливість виправлення помилки у оголошеній процедурі та плані закупівлі.
Період оскарження: 24.03.2022 15:24 - 04.04.2022 01:00
Дата опублікування: 24.03.2022 15:24
Дата виконання: 24.03.2022 15:24
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ВЄОЛ ГРУП"
Початкова пропозиція 21 914 070.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
19 000 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 21
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Оскарження: 02.03.2022 09:25 - 13.03.2022 00:00
Початкова пропозиція 20 098 590.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 098 590.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
02.03.2022 09:25
Відповіді на вимоги 11
Документи 16
Скарги 0
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС"

Оскарження: 09.03.2022 13:41 - 20.03.2022 00:00
Початкова пропозиція 21 900 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
21 900 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.03.2022 13:41
Відповіді на вимоги 11
Документи 27
Скарги 0

Контракти

Номер: af9ff63e17ca4690869471a4090a7ea7
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-04-012306-b-a1
Постачальник: ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС"
Сума договору: 21 900 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 21 900 000.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації