• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для закладів громадського харчування

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 1.2. місцезнаходження замовника: 08324, Київська область, Бориспільський район, с.Гора, вул. Центральна, б.5 1.3. ідентифікаційний код замовника: 44070248 1.4.категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади 2.Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку) (ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування). 3.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 2. 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість поставки товарів: 12 найменувань 4.2. місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: - Ревненський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Ревне, вул. Шкільна, 24, 08342); - Ревнівський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) "Барвінок" Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с.Ревне, вул. Квартальна, 25, 08342); - Мартусівська початкова школа філія Ревненського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Мартусівка, вул. Бориспільська, буд.7, 08343); - Гірський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Тургенєва, буд. 5, 08324). 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року 6. Умови оплати: Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 14 (чотирнадцять) банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії). 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель)*: 09.02.2022р. до 00 год 00 хв 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю) *: 14.02.2022р. до 00 год 00 хв 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» -єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11.Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 11.1.Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44070248; юридична адреса: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 банківські реквізити: р/р UA778201720355179011000180122 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі на закупівлю Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку) (ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по спрощеній закупівлі по номеру оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. 13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1% очікуваної вартості закупівлі 14. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету 15. Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення тендерних пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до уповноваженої особи Скибуна Віктора Анатолійовича: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; тел. +380955934669; e-mail: ugrszngsr@ukr.net

Торги відмінено

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Номер: c0445562f88c4b27bcfdf60b936aec1e
Внутрішній номер закупівлі: 13928204
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-03-000004-b   
Замовник: Управління гуманітарного розвитку виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області
Контактна особа: Віктор Скибун +380955934669 ugrszngsr@ukr.net http://gora-rada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 100 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000.00 UAH
Період уточнення: 03.02.2022 00:08 - 10.02.2022 01:00
Період прийому пропозицій: 10.02.2022 01:00 - 15.02.2022 01:00
Аукціон: 16.02.2022 11:42 - 16.02.2022 12:17
Період кваліфікації: з 16.02.2022 12:17
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стелаж зварний на 4 полиці, 1500х600х1800мм
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 2 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стелаж зварний на 4 полиці, 1400х600х1800мм
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 1 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стіл виробничий з бортом без полиці,1600х600х850мм
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 1 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Стіл виробничий з бортом і полицею, 900х600х850мм
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 1 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Гастроємкість GN 1/1 з нержавіючої сталі, h65
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 6 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Гастроємкість GN 1/1 з нержавіючої сталі, h40
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 3 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Гастроємкість GN 1/1 з нержавіючої сталі, h20
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 6 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Гастроємкість GN 1/1 з нержавіючої сталі, h100
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 6 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Гастроємкість GN 1/3 з нержавіючої сталі, h100
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 3 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Гастроємкість GN 1/2 з нержавіючої сталі, h150
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 2 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Зонт витяжний 1000х1000х400 мм
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 3 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Підставка під пароконвектомат з направляючими під GN1/1 та 600х400, 780х780х850 мм
Код ДК 021:2015: 39312200-4 Обладнання для їдалень
Кількість 2 штуки
Період постачання до 01.04.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Інформація про скасування

Номер: 061b330d7124450291cb06f14afc6b27
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата опублікування: 22.03.2022 11:01
Дата виконання: 22.03.2022 11:02
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "ФИЛОНОВ МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ"

Оскарження: 22.02.2022 20:56 - 25.02.2022 00:00
Початкова пропозиція 65 214.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
65 214.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
22.02.2022 20:56
Відповіді на вимоги 1
Документи 52
Скарги 0
ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА
Початкова пропозиція 86 511.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
79 920.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 1
Документи 11
Скарги 0
ТОВ "АКОРД ГРУП"
Початкова пропозиція 100 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
79 929.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 1
Документи 35
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕФКЕЙ МФГ"
Початкова пропозиція 98 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
98 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 1
Документи 63
Скарги 0