-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бланки
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведена у завантаженому файлі. • Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: критерії оцінки: ціна; питома вага критерію - 100%; у зв’язку з застосуванням єдиного критерію оцінки: «ціна», методика оцінки пропозицій не зазначається. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. • Інша інформація - наведена у завантаженому файлі.
Завершена
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Номер:
fc8194a54f334859b1c8da1c20887d78
Внутрішній номер закупівлі:
13923308
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-02-02-011937-b
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38494108
-
Адреса:
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Литвинко Ірина +380577029457 kkt_cemd@ukr.net http://www.emd.kh.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
105 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
525.00 UAH
Період уточнення:
02.02.2022 16:30 - 08.02.2022 15:00
Період прийому пропозицій:
08.02.2022 17:00 - 11.02.2022 17:00
Аукціон:
14.02.2022 11:45 - 14.02.2022 12:14
Період кваліфікації:
14.02.2022 12:14 - 15.02.2022 14:55
Період завантаження договору:
15.02.2022 14:55 - 07.03.2022 14:55
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за поставлений товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Подорожній лист службового легкового автомобіля (з нумерацією),
типова форма № 3
Кількість
120000 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Бланк «Маршрутний лист» (з нумерацією)
Кількість
120000 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Бланк "Заправочний лист"
Кількість
3000 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Заявка на видачу запчастин
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Акт дефектно -установочний
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Акт на списання запасних частин
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Обхідний лист
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Стажувальний лист
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Направлення на медичний огляд
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Особливий листок обліку кадрів
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Згода на збір та обробку персональних даних
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Опис документів, які містяться в основній справі
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу (типова форма №П-1)
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Особова картка працівника (типова форма № П-2)
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 31.03.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Рецепт – вимога замовлення на поповнення медикаментів виїзної бригади
Кількість
40000 штуки
Період постачання
до 30.06.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Карта виїзду швидкої медичної допомоги Ф.110/0
Кількість
300000 штуки
Період постачання
до 30.06.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Супровідний листок з талоном до супровідного листка Ф. 114/0
Кількість
110000 штуки
Період постачання
до 30.06.2022
Місце постачання
61058, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Незалежності, 13
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
Оскарження: 15.02.2022 12:53 - 18.02.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
24635074
-
Контактна особа:
Іван Максимів 0679097976 terno-graf@ukr.net
-
Адреса:
46020, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 18
Оскарження: 15.02.2022 12:53 - 18.02.2022 00:00
Початкова пропозиція
88 050.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
82 977.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
15.02.2022 12:53
Документи
25
Скарги
0
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Оскарження: 15.02.2022 14:55 - 18.02.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
32168763
-
Контактна особа:
Богдан Сивак +380662618055 syvack1991@gmail.com
-
Адреса:
21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 12-А
Оскарження: 15.02.2022 14:55 - 18.02.2022 00:00
Початкова пропозиція
92 520.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
82 980.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.02.2022 14:55
Документи
63
Скарги
0
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2919312898
-
Контактна особа:
Шлюпенков Олександр Анатолійович +380682066854 aprint7@ukr.net http://aprint.dp.ua
-
Адреса:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, ж/м Сокіл ,буд 1
Початкова пропозиція
99 320.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
99 320.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Документи
25
Скарги
0
Контракти
Номер:
e61036e8861147449490f66f7d5a7eaa
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-02-011937-b-b1
Постачальник:
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32168763
-
Контактна особа:
Богдан Сивак +380662618055 syvack1991@gmail.com
-
Адреса:
21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЧЕХОВА, будинок 12-А
Номер договору:
11/2022
Сума договору:
82 980.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
69 150.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Подорожній лист службового легкового автомобіля (з нумерацією),
типова форма № 3 : 0.11000 UAH з ПДВ
Бланк «Маршрутний лист» (з нумерацією): 0.16000 UAH з ПДВ
Бланк "Заправочний лист": 0.35000 UAH з ПДВ
Заявка на видачу запчастин: 0.17000 UAH з ПДВ
Акт дефектно -установочний: 0.18000 UAH з ПДВ
Акт на списання запасних частин: 0.25000 UAH з ПДВ
Обхідний лист: 0.48000 UAH з ПДВ
Стажувальний лист: 0.48000 UAH з ПДВ
Направлення на медичний огляд: 0.39000 UAH з ПДВ
Особливий листок обліку кадрів: 0.84000 UAH з ПДВ
Згода на збір та обробку персональних даних: 0.48000 UAH з ПДВ
Опис документів, які містяться в основній справі: 0.36000 UAH з ПДВ
Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу (типова форма №П-1): 0.36000 UAH з ПДВ
Особова картка працівника (типова форма № П-2): 0.36000 UAH з ПДВ
Рецепт – вимога замовлення на поповнення медикаментів виїзної бригади: 0.07000 UAH з ПДВ
Карта виїзду швидкої медичної допомоги Ф.110/0: 0.09000 UAH з ПДВ
Супровідний листок з талоном до супровідного листка Ф. 114/0: 0.11000 UAH з ПДВ
Бланк «Маршрутний лист» (з нумерацією): 0.16000 UAH з ПДВ
Бланк "Заправочний лист": 0.35000 UAH з ПДВ
Заявка на видачу запчастин: 0.17000 UAH з ПДВ
Акт дефектно -установочний: 0.18000 UAH з ПДВ
Акт на списання запасних частин: 0.25000 UAH з ПДВ
Обхідний лист: 0.48000 UAH з ПДВ
Стажувальний лист: 0.48000 UAH з ПДВ
Направлення на медичний огляд: 0.39000 UAH з ПДВ
Особливий листок обліку кадрів: 0.84000 UAH з ПДВ
Згода на збір та обробку персональних даних: 0.48000 UAH з ПДВ
Опис документів, які містяться в основній справі: 0.36000 UAH з ПДВ
Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу (типова форма №П-1): 0.36000 UAH з ПДВ
Особова картка працівника (типова форма № П-2): 0.36000 UAH з ПДВ
Рецепт – вимога замовлення на поповнення медикаментів виїзної бригади: 0.07000 UAH з ПДВ
Карта виїзду швидкої медичної допомоги Ф.110/0: 0.09000 UAH з ПДВ
Супровідний листок з талоном до супровідного листка Ф. 114/0: 0.11000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
23.02.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання:
23.02.2022 14:06
Статус:
Виконаний