-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Штендер «Навігація»
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Торги відмінено
580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Номер:
f5dc592aba4045e3a92a5512e37633db
Внутрішній номер закупівлі:
13893259
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-02-01-008893-b
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21560045
-
Додаткова контактна особа:
Скоцик Андрій Валерійович +380443232138 skotsyk-av@ukrposhta.ua
-
Адреса:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Моргун Олександра Леонідівна 380960526434 morgun-ol@ukrposhta.ua http://ukrposhta.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39170000-4 Магазинні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
580 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
2 900.00 UAH
Період уточнення:
01.02.2022 15:05 - 21.05.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
01.02.2022 15:05 - 31.05.2022 17:00
Аукціон:
з 06.07.2022 12:33
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписВідповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. In accordance with the terms of the Contract, the draft of which is given in Annex 6 to the tender documentation. Payment for the Goods shall be made within 30 (thirty) calendar days from the date of receipt of each individual consignment of Goods. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. Documents not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Security of the tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers, specified in the announcement.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Штендер "Навігація"
Кількість
300 штуки
Період постачання
до 31.03.2023
Інформація про скасування
Номер:
9147777ac0ad4278a2c9e85963a3c776
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
Від начальника управління маркетингу Скоцик А. В. отримано службову записку №101.022.004.-3144-22 від 31.05.2022 року про відсутність подальшої потреби в закупівлі Штендер «Навігація» згідно коду ДК 021:2015 – 39170000-4 - Магазинні меблі (UA-2022-02-01-008893-b).
Відповідно до ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Вирішено, керуючись ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити процедуру закупівлі.
Період оскарження:
31.05.2022 10:25 - 11.06.2022 00:00
Дата опублікування:
31.05.2022 10:25
Дата виконання:
31.05.2022 10:25
Статус:
Виконано