• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари

Канцелярські товари. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.

Завершена

45 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 3e6a3bf8fbb148c5ae4e6c6052d63710
Внутрішній номер закупівлі: 13883648
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-02-01-001751-c   
Замовник: Департамент міського господарства Херсонської міської ради
Контактна особа: Анна Варламова +380954504295 varlamova.annet@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 45 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1446 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Ярослава Мудрого, 45 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Довженко Жанна Михайлівна
Ціна пропозиції 45 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.02.2022 11:14
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: aceeeffc2eae4b7a8645c4f2cda11c59
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-01-001751-c-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Довженко Жанна Михайлівна
Номер договору: № 3
Сума договору: 45 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.01.2022 11:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 31.01.2022 11:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір_3_31.01.2022.pdf
p7s
sign.p7s