• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території Замовника та Виконавця 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2022 року 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 329 423,72 грн. без ПДВ / 395 308,46 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.02.2022р. о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі виставленого Виконавцем рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

329 423.72 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 647.12 UAH
Номер: aa79987fef764073b84c99de5419f711
Внутрішній номер закупівлі: 13867090
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-31-003397-c   
Замовник: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Контактна особа: Круль Марина Васильевна 0487381766 Maryna.Krul@pf.uspa.gov.ua http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 329 423.72 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 647.12 UAH
Період уточнення: 31.01.2022 14:24 - 12.02.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 31.01.2022 14:24 - 22.02.2022 15:00
Аукціон: 23.02.2022 13:08 - 23.02.2022 13:31
Період кваліфікації: 23.02.2022 13:31 - 17.03.2022 12:21
Період завантаження договору: 17.03.2022 12:21 - 06.04.2022 12:21
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) SP1ххx - SP2хх – SP3ххx
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) МР1хх - MP2хх - MP3хх - IM3xx
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) МР16хх - МР2ххx - МР3ххх - IM2xxx
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) MPC3хх – MPC4хх
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Технічне обслуговування та ремонт Ricoh (Gestetner) MPC3ххх – MPC4ххх
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Інформація про скасування

Номер: 03206b69101b41229c9007243894fee8
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Визначити тендер на предмет закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки таким, що не відбувся, у разі: якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили (пункт 1 частина 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Детальний опис причин визнання тендеру таким, що не відбувся, дивись у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 11.04.2022 № 88, що додається.
Період оскарження: 11.04.2022 12:46 - 22.04.2022 00:00
Дата опублікування: 11.04.2022 12:46
Дата виконання: 11.04.2022 12:46
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Технотрейд С"

Оскарження: 17.03.2022 12:21 - 28.03.2022 01:00
Початкова пропозиція 329 400.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
329 400.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.03.2022 12:21
Відповіді на вимоги 11
Документи 32
Скарги 0
ТОВ "Неолоджик"
Початкова пропозиція 329 423.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
329 423.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 35
Скарги 0

Контракти

Номер: e28a5471bb78446a8ef729dc6ebaf987
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-31-003397-c-a1
Постачальник: ТОВ "Технотрейд С"
Сума договору: 329 400.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації