• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки: послуги по заправці картриджа та послуги по відновленню картриджа

Завершена

49 960.00 UAH з ПДВ
Номер: 9818d1608eff4501bd2b2e65dbc0610b
Внутрішній номер закупівлі: 13857515
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-31-000423-a   
Замовник: Адміністрація Шевченківського району Дніпровської міської ради
Контактна особа: Меліхов Денис Григорович +380676310119 44017322@mail.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 49 960.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки, а саме: послуги по заправці картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 198 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, буд. 70 На карті
Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки, а саме: послуги по відновленню картриджа
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 55 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, буд. 70 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Лабутін Ігор Анатолійович
Ціна пропозиції 49 940.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.01.2022 10:18
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 95dca4b4369348258f8b38fb2e9d34bb
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-31-000423-a-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Лабутін Ігор Анатолійович
Номер договору: 5
Сума договору: 49 940.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки, а саме: послуги по заправці картриджа: 155.00000 UAH без ПДВ
Послуги з технічного обслуговування і ремонт офісної техніки, а саме: послуги по відновленню картриджа: 350.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 26.01.2022 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
pdf
ДУ 1 договір 5.pdf
p7s
sign.p7s