-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля марка ДГ (0-200) ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля»)
1. Найменування замовника: Нововоронцовський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 Нововоронцовської селищної ради. 2.Категорія замовника:Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 24749866. 4. Місцезнаходження замовника:74200, Херсонська обл., Бериславський р-н, селище міського типу Нововоронцовка, вулиця Гагаріна, будинок 46. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Вересюк Анна Миколаївна , уповноваження особа з питань проведення процедур закупівель, фахівець з публічних закупівель Нововоронцовського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 Нововоронцовської селищної ради, що знаходиться за адресою Херсонська обл., Бериславський р-н, селище міського типу Нововоронцовка, вулиця Гагаріна, будинок 46, e-mail: Sonechkovorontsovka@ukr.net, тел. +380976999486. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код —09110000-3 Тверде паливо. 8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): наведені у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля марка ДГ (0-200) ДК 021:2015: код 09111100-1 — 25 т. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:74200, Херсонська обл., Бериславський р-н, селище міського типу Нововоронцовка, вулиця Гагаріна, будинок 46 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 000,00 грн. (сто дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» лютого 2022 року час 0000 год. 15. Кінцевий строк подання пропозицій: «07» лютого 2022 року час 0000 год. 16. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 17. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено 18. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції. Не передбачено 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції:Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додаток 1 «Технічна специфікація (вимоги)». Додаток 2 «Проект договору». Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 4 «Інформаційна довідка». Додаток 5 «Пропозиція».
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
-
Код ЄДРПОУ:
24749866
-
Адреса:
74200, Україна, Херсонська область, Нововоронцовка, вул. Гагаріна ,46
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Попередня оплата не передбачена.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
35505698
-
Контактна особа:
Карпов Олександр Анатолійович +380553039003 energoavers@ukr.net
-
Адреса:
75822, Україна, Херсонська область, Мирне, Херсонська область , смт. Мирне вулиця Перекопська 7а.
Оскарження: 08.02.2022 08:55 - 11.02.2022 00:00
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
35505698
-
Контактна особа:
Карпов Олександр Анатолійович +380553039003 energoavers@ukr.net
-
Адреса:
75822, Україна, Херсонська область, Мирне, Херсонська область , смт. Мирне вулиця Перекопська 7а.