Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Херсонської дирекції АТ "Укрпошта", місцезнаходження: 73003, м. Херсон, пр. Ушакова, 41; ЄДРПОУ-22740252; катергорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).
Класифікатор ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:Послуги
services
Очікувана вартість:80 052.00 UAH з ПДВ
80052
UAH
1
Мінімальний крок аукціону:400.26 UAH
400.26
Період уточнення:25.01.2022 14:51 - 19.04.2022 00:00
2022-01-25T14:51:28+02:00
2022-04-19T00:00:00+03:00
2022-04-22T00:00:00+03:00
Період прийому пропозицій:25.01.2022 14:51 - 29.04.2022 14:00
2022-01-25T14:51:28+02:00
2022-04-29T14:00:00+03:00
Аукціон:з 06.06.2022 14:22
2022-06-06T14:22:51+03:00
Умови оплати:
надання послуг - 100%
Подія
надання послуг
Опис
Відповідно до умов Договору,проєкт якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації: Всі суми сплачуються в безготівковій формі на рахунок ВИКОНАВЦЯ по факту надання послуг протягом 10 календарних днів з дати підписання актів приймання-передачі наданих послуг. Мова тендерної пропозиції українська.Всі документи,що готуються учасником,викладаються українською мовою.Документи,які не готуються учасником, можуть бути надані як українською,так і російською мовами.Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська,учасник надає переклад цього документа.Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.Застосовані критерії оцінки–ціна.Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається,тому умови його надання не зазначаються у оголошенні.Дата і час розкриття тендерних пропозицій-у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій,зазначених в оголошенні.In accordance with the terms of the Contract,the draft of which is given in Annex 6 to the TD: All amounts are paid in non-cash form to the account of the CONTRACTOR upon the provision of services within 10 calendar days from the date of signing the acts of acceptance-transfer of services provided. The language of the tender proposal is Ukrainian.The all documents that are prepared by the bidder should be submitted in Ukrainian.Documents that are not prepared by the participant can be provided in both Ukrainian and Russian.If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer,the bidder shall provide a translation of this document.The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.Applied evaluation criteria-price.The tender security is not required,so the conditions of its submission are not specified in the announcement.Date and time of opening of tender offers-on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers is specified in the announcement
Заправка тонер-картриджа Xerox WorkCentre 3215NI з заміною чипа
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість132 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення принт-картриджа Xerox WorkCentre 3215NI (заміна чипу та фотовалу)
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість42 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів БФП Brother L2500
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість8 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів БФП Brother L2500 DRUM
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість5 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів БФП Brother L2500
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість24 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів EP-22
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість5 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів EP-22
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість12 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів EP-27
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів EP-27
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість3 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів 85А
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість15 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів 85А
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість45 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів 05А
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість2 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів 05А
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість7 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів для принтерів Pantum (PC-211EV)
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів для принтерів Pantum (PC-211EV)
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість3 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів 78А
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість13 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів 78А
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість47 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів 12A
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість15 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів 12A
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість45 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення картриджів 53A (HP LaserJet P2015)
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка картриджів 53A (HP LaserJet P2015)
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість4 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка тонер-картриджа CF 17A з заміною чипа
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість7 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Відновлення принт-картриджа CF219A (заміна чипу та фотовалу)
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість2 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка Canon PIXMA GM4040 чорнилом Canon 40 Black 135мл
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість24 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Заправка EPSON M1170/M2170 чорнилом Epson 110 Black 120мл
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість10 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачанняВідповідно до документації
Інформація про скасування
Номер:1d4545dff8d441f39e6acc234ea73eed
Причина скасування:Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування:Уповноваженою особою в ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що призводять до виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме: ст. 26, 27, 29, 17 Закону, з порушенням таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, ці ж обставини призвели до наступних наслідків:
- зупинено до припинення чи скасування воєнного стану розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, поданих до Антимонопольного комітету України та рішення по яким не були прийняті станом на 25 лютого 2022 року;
- припинено проведення моніторингів процедур закупівель на період воєнного стану на території України наказом Державної аудиторської служби України 24.02.2022 № 34 «Про призупинення заходів державного фінансового контролю».
Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
Враховуючи викладене Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулась.
Період оскарження:28.04.2022 18:08 - 09.05.2022 00:00