-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція майнового комплексу КНП "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3. VI-черга: Адміністративно-господарські будівлі (стерилізаційна, харчблок, готель, приміщення для медичних відходів)"(ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Торги відмінено
127 489 296.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 637 446.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 637 446.48 UAH
Номер:
10cc895d1d384098a87edf1eb687d40c
Внутрішній номер закупівлі:
13738746
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-01-24-013758-b
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39932654
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua https://architect-zt.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
127 489 296.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
637 446.48 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
637 446.00 UAH
Період уточнення:
24.01.2022 15:53 - 30.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
24.01.2022 15:53 - 09.02.2022 00:00
Аукціон:
09.02.2022 13:05 - 09.02.2022 13:28
Період кваліфікації:
09.02.2022 13:28 - 11.02.2022 13:19
Період завантаження договору:
11.02.2022 13:19 - 03.03.2022 13:19
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписУ разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях7 робочі дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписПоточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Реконструкція майнового комплексу КНП "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3. VI-черга: Адміністративно-господарські будівлі (стерилізаційна, харчблок, готель, приміщення для медичних відходів)"
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 29.12.2023
Інформація про скасування
Номер:
9c7c3380e79547b19357e1bdd370970f
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
Закупівля відміняється у зв'язку з відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Період оскарження:
11.04.2022 13:06 - 22.04.2022 00:00
Дата опублікування:
11.04.2022 13:06
Дата виконання:
11.04.2022 13:06
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
Оскарження: 11.02.2022 13:19 - 22.02.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
41654425
-
Контактна особа:
Петро Кручінін +380502422570 perspektivamistobud@ukr.net
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Київська, будинок 20, квартира 325
Оскарження: 11.02.2022 13:19 - 22.02.2022 00:00
Початкова пропозиція
126 814 955.27 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
126 814 955.27 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.02.2022 13:19
Відповіді на вимоги
12
Документи
92
Скарги
0
ПП "ГРАНІТ-МОНТАЖБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42916137
-
Контактна особа:
Олександр Бурденко +380487031049 granit_mb@ukr.net
-
Адреса:
67813, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, село Миколаївка, ВУЛИЦЯ ДНІСТРОВСЬКА, будинок 141
Початкова пропозиція
127 478 195.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
127 478 195.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
12
Документи
8
Скарги
0
Контракти
Номер:
43d4d3ce7f244749a36ce51de91cee03
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-24-013758-b-b1
Постачальник:
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41654425
-
Контактна особа:
Петро Кручінін +380502422570 perspektivamistobud@ukr.net
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Київська, будинок 20, квартира 325
Сума договору:
126 814 955.27 UAH з ПДВ
Сума договору:
126 814 955.27 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації