• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Доставка рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг

Завершена

450 000.00 UAH без ПДВ
Номер: d08617d17b7b47aeafac3cc2942e8f90
Внутрішній номер закупівлі: 13702892
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-21-007622-b   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
Контактна особа: Тарнавський Антон Олегович 380443545338 tarnavskiy@src.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 64120000-3 Кур’єрські послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державною адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі - «Розпорядження») з урахуванням змін, внесених розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30 листопада 2020 року № 1872 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244» Комунальний концерн «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ» відповідно до укладених з виконавцями житлово-комунальних послуг договорів зобов’язаний забезпечити, зокрема, доставку споживачам рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. 29.12.2021 року між Товариством з обмеженою відповідальністю РІА «ПРОФІЛЬ» (далі – Виконавець) та Комунальним концерном «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ» (далі – Замовник, Концерн), що разом іменуються – Сторони, було укладено договір № 2912-РП про надання кур’єрських послуг (далі – Договір), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець на умовах, визначених цим Договором, має надати кур’єрські послуги з доставки споживачам рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг, що проживають в квартирах багатоповерхових будинків та індивідуальних (садибних) житлових будинках, в поштові скриньки або особисто споживачам за відсутності поштової скриньки за вказаними адресами в межах міста Києва (далі – Послуги), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити надані послуги. Згідно з умовами договору Договору Замовником 10.01.2022 було направлено заявку про надання послуг та готовність до видачі для доставки на 11.01.2022 рахунків-повідомлень у кількості 360590 шт, а також надано відповідний реєстр. Факт отримання реєстру підтверджено зворотнім повідомленням відповідальної особи Виконавця. Однак Товариство з обмеженою відповідальністю РІА «ПРОФІЛЬ» не приступило до виконання своїх зобов’язань за Договором. 12.01.2022 на електронну пошту відповідальної особи Замовника від Виконавця надійшов лист від 11.01.2022 року № 11/01/2022-1 з пропозицією про дострокове розірвання Договору у зв’язку із збитковістю для Виконавця надання послуг за Договором, яке обґрунтовується збільшенням мінімальної заробітної плати в Україні, зростанням податкового навантаження, зростанням вартості паливно-мастильних матеріалів та подорожчанням інших складових ціни та іншими обставинами. Також у вказаному листі зазначається про те, що сторони не приступили до виконання Договору. Станом на 20.01.2022 Виконавець не приступив до виконання зобов’язань за договором (не отримував в типографії рахунки-повідомлення та не здійснював їх доставку). Посилання Виконавця на збільшення розміру мінімальної заробітної плати є безпідставним, оскільки Законами України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» та «Про Державний бюджет України на 2022 рік» на період 01.12.2021-01.10.2022 розмір мінімальної зарплати у місячному розмірі встановлено в сумі 6500 грн. Отже в період з 29.12.2021 (дата укладення Договору) по 01.10.2022 в Україні збільшення мінімальної заробітної плати чинним законодавством не передбачено. Жодних змін в податковому законодавстві, які б призводили збільшення з 01.01.2022 ставок податків та/або зборів, не запроваджено. Тобто Виконавець безпідставно та в односторонньому порядку відмовився від виконання договору. Статтею 615 Цивільного кодексу України встановлено, що у разі порушення зобов'язання однією стороною друга сторона має право частково або в повному обсязі відмовитися від зобов'язання, якщо це встановлено договором або законом; одностороння відмова від зобов'язання не звільняє винну сторону від відповідальності за порушення зобов'язання. Відповідно до п. 10.3 Договору кожна зі Сторін має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, повідомивши про це іншу сторону не пізніше ніж за 30 (тридцять) днів до очікуваної дати розірвання Договору у випадку невиконання чи неналежного виконання іншою стороною своїх зобов’язань за Договором, що належним чином підтверджені. Листом від 18.01.2022 № 02/531 Замовником надіслано на адресу Виконавця повідомлення про розірвання договору з 19.02.2022 у зв’язку з невиконанням умов Договору. З метою належного виконання концерном зобов’язань за договорами, укладеними з виконавцями житлово-комунальних послуг, зокрема, в частині забезпечення своєчасної доставки споживачам рахунків-повідомлень для оплати за спожиті послуги та здійснення інших платежів, а також враховуючи протиправну односторонню відмову ТОВ РІА «ПРОФІЛЬ» від виконання договору від 29.12.2021 № 2912-РП, концерн змушений укласти договір про надання вказаних послуг з іншим суб’єктом господарювання у встановленому законом порядку. Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами проведення процедури відкритих торгів UA-2021-02-01-009598-a від 01.02.2021 р. по предмету закупівлі код ДК 021:2015 64120000-3 Кур’єрські послуги. (Доставка рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг, пакування у конверти та доставка повідомлень (результатів повірки засобів обліку))( Лот 1 Доставка споживачам рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг, що проживають в квартирах багатоповерхових будинків та індивідуальних (садибних) житлових будинках) – учасника ФОП КИТОНІН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ було визначено переможцем та укладено договір № 2604-КП від 26.04.2021, загальною вартістю – 975 000,00 грн, без ПДВ. На підставі вищевикладеного, в підприємства виникла необхідність, укладення договору про надання кур’єрських послуг (Доставка рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг) на період з 13.01.2022 по 31.03.2022 на суму 450 000,00 грн. без ПДВ, за переговорною процедурою відповідно до п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» з ФОП КИТОНІН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Цивільний кодекс України. 2. Закон України «Про публічні закупівлі». 3. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державною адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» 4. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30 листопада 2020 року № 1872 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244». 5. Лист ТОВ РІА «ПРОФІЛЬ» на адресу комунального концерну «Центр комунального сервісу» від 11.01.2022 № 11/01/2022-1. 6. Лист комунального концерну «Центр комунального сервісу» від 18.01.2022 № 02/531 на адресу ТОВ РІА «ПРОФІЛЬ». 7. Договір № 2604-КП від 26.04.2021 р. між ФОП КИТОНІН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ та комунальним концерном «Центр комунального сервісу».
Очікувана вартість: 450 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Доставка рахунків-повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг
Код ДК 021:2015: 64120000-3 Кур’єрські послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.03.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП "КИТОНІН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Оскарження: 21.01.2022 12:29 - 01.02.2022 00:00
Ціна пропозиції 450 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.01.2022 12:29
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 55278e0399584cac907a69935f67a12c
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-21-007622-b-b1
Постачальник: ФОП "КИТОНІН ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Номер договору: 0202-КП
Сума договору: 450 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 30.04.2022 00:00
Дата підписання: 02.02.2022 15:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 0202-КП від 02.02.2021 р..pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода № 1.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s