-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Охоронні послуги (2 лоти)
Завершена
3 037 622.70
UAH з ПДВ
Номер:
adeb51c97f4d49c48ee686037d183e70
Внутрішній номер закупівлі:
13666534
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-01-19-009538-a
Замовник:
Київська обласна прокуратура
×
-
Код ЄДРПОУ:
02909996
-
Адреса:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, БУЛЬВАР ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 27/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олена Заренок +380442861266 0632758429@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Щодо закупівлі охоронних послуг, слід зазначити, що 7 листопада 2015 року відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та постанова Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2015 р. № 834 «Питання функціонування органів поліції охорони як територіальних органів Національної поліції та ліквідації деяких територіальних органів Міністерства Внутрішніх справ», було створено департамент поліції охорони, а також управління і відділи поліції охорони в областях. Як територіальні органи Національної поліції та які є «правонаступниками» ДСО. На поточний час в регіональних підрозділах поліції охорони функціонує 54 ПЦС. Забезпечується охорона понад 164 тисяч об’єктів та більше 26 тисяч помешкань громадян. Управління технічної служби забезпечує проведення єдиної технічної політики поліції охорони з питань проектування, впровадження та експлуатаційного обслуговування систем і технічних засобів охоронного призначення, технічного захисту інформації та телекомунікації. Тобто, на даний час, Поліція охорони — єдина державна структура, яка надає повний комплекс якісних послуг охорони. Поліція охорони виконує свою роботу і, враховуючи новий потік змін до діючого законодавства щодо органів внутрішніх справ, надалі динамічно і успішно розвивається, виконуючи свої професійні обов’язки – захист майна та життя громадян від злочинних посягань. Охорона об'єктів забезпечується висококваліфікованими співробітниками підрозділів Поліції охорони. , які мають визначені законом права та повноваження на озброєну охорону і застосування владних функцій щодо правопорушників. Співробітники підрозділів Поліції охорони мають право: - застосовувати технічні засоби охоронного призначення з використання радіочастот на умовах, передбачених для правоохоронних органів; - затримувати і доставляти в службові приміщення охорони для встановлення особи та складання протоколу про правопорушення на осіб, які вчинили правопорушення чи знаходяться без належних підстав на території об’єкта, що охороняється, у необхідних випадках передавати їх до Національної поліції для прийняття відповідного рішення; - проводити в установленому законом порядку з метою запобігання розкрадання майна особистий огляд громадян, які перебувають у приміщенні чи на території об’єкта, що охороняється, або поблизу нього за наявності законних підстав для затримання осіб, які скоїли правопорушення безпосередньо на території об’єкта, а також огляд речей, що знаходяться при них, та тимчасово вилучати документи і предмети, які можуть бути речовими доказами вчинення правопорушень, або використані на шкоду здоров’ю громадян; - проводити огляд транспортних засобів і перевіряти відповідність товарно-транспортним документам матеріальних цінностей, які вивозяться за межі території об’єкта, що охороняється; - складати відповідно до законодавства та передавати на розгляд уповноважених законодавством органів протоколи про адміністративні правопорушення на осіб, які вчинили дрібні крадіжки з об’єктів охорони; - застосовувати до правопорушників заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та зброю у випадках і порядку, передбаченому законодавством; - забезпечувати громадський порядок. Крім того, завданнями Поліції охорони є захист та охорона об’єктів усіх форм власності за договорами. Особливістю служби є комплексність послуг, що надаються, починаючи з обстеження об’єкту, надання замовнику рекомендацій щодо посилення технічного укріплення місць зберігання матеріальних цінностей, впровадження апаратури охоронної сигналізації та закінчуючи своєчасним реагуванням на сигнал „Тривога” при спробі скоєння крадіжок, розбійних нападів тощо. Поліція охорони забезпечує підпорядковані відділи Київської обласної прокуратури тривожними кнопками “Тривога” моделями «ІРТС» та «UMP-100HS». Об’єкти підключені до пультів централізованої охорони, на яких цілодобово чергують групи затримання. Це спеціально навчені й оснащені наряди з трьох озброєних співробітників охорони, що у лічені хвилини після надходження сигналу прибувають на об’єкт. Поліції охорони наразі слугує прикладом у розвитку такого перспективного напрямку діяльності, як застосування охороно – пожежних приладів. Об’єкти прокуратури Київської області обладнані охороно – пожежними приладами «ОРІОН». Вони забезпечують не тільки охорону приміщення або об’єкта а також попереджують фізичні пости охорони про пожежну небезпеку, що дає їм можливість вчасно зреагувати та викликати Державну службу з надзвичайних ситуацій. Така організація роботи – вдале для замовника поєднання підприємницької гнучкості та стовідсоткової надійності з гарантованою повною матеріальною відповідальністю та швидким і якісним обслуговуванням. Між Управліннями поліції охорони в Київській області (в минулому - УДСО при ГУ МВС України в Київській області) та Київською обласною прокуратурою триває співпраця вже впродовж багатьох років. На сьогодні під охороною Управліннями поліції охорони в Київській області перебуває більше 20 об’єктів Київської обласної прокуратури (окружні прокуратури та відділи Київської обласної прокуратури), що обладнані діючою апаратурою охоронної сигналізації. Послуги з охорони даних об’єктів надаються високої якості – це комплекс заходів спостереження, що здійснюється Управліннями поліції охорони в Київській області за допомогою ПЦО, у визначений договором період часу з метою отримання по каналам зв’язку сповіщень про стан сигналізації, які знаходяться на об’єктах прокуратури. Крім того, Управліннями поліції охорони в Київській області здійснюють забезпечення функціювання встановленої ними сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, а саме перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, а також ліквідації не справносте, які можуть бути усунуті безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Згідно чинного законодавства Управління поліції охорони в Київській області є єдиними суб’єктом, що має право на надання послуг охорони з використанням табельної вогнепальної, нарізної зброї військового зразка та наділений владними повноваженням протидії правопорушникам. Використання табельної вогнепальної зброї при наданні вищевказаних послуг є необхідним з огляду на зберігання в органах прокуратури протоколів, матеріалів розслідування кримінальних справ та речових доказів, нотаріальних документів, інших документів постійного зберігання, що містять конфіденційну інформацію. Враховуючи ту обставину, що об’єкти органів та установ Прокуратури Київської області обладнані діючою апаратурою Управління поліції охорони в Київській області а саме: охороно-пожежними приладами «ОРІОН» моделями 8Т3.2, 4Т3.2, 16Т3.2; сприймач руху моделей SWAN PGB, QVAD, Lc-100, Lc-102; тривожні кнопки «ІРТС», UMP-100HS. Враховуючи технічну характеристику цих приладів, укладення договорів про надання послуг з охоронної сигналізації з іншими контрагентами є неможливими а саме з причини, що не всі контрагенти мають в своєму арсеналі такій перелік технічних приладів, що в подальшому призведе до їх заміни або переобладнання. В кошторисі на 2022 рік не передбачено видатків на переобладнання охоронної системи. А отже, враховуючи специфіку діяльності Київської обласної прокуратури потреби установи в належній охороні, - відповідні послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем. Будь-які альтернативи щодо закупівлі саме вищезазначених послуг в інших підприємств - відсутні.
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Отже, враховуючи вище наведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, а саме відсутність конкуренції з технічних причин.
Очікувана вартість:
3 037 622.70 UAH з ПДВ
Тендерна документація (документи однакові для усіх лотів)
- Лот №1 ₴619 787.70 Лот1.Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
- Лот №2 ₴2 417 835.00 Лот1.Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації