-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Торги відмінено
677 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 385.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 385.00 UAH
Номер:
8bda20a67db1478aa6436cf2f5dc8a56
Внутрішній номер закупівлі:
13656076
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-01-19-003656-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Санаторій медичної реабілітації "Глорія" Запорізької обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02005154
-
Адреса:
72102, Україна, Запорізька область, місто Приморськ, вул.Курортна, 83
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бабіна Ганна Валеріївна +380613772754 kzgloriazor@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
677 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
3 385.00 UAH
Період уточнення:
19.01.2022 11:25 - 25.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
19.01.2022 11:25 - 04.02.2022 11:30
Аукціон:
07.02.2022 14:36 - 07.02.2022 14:59
Період кваліфікації:
з 07.02.2022 14:59
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ікра кабачкова/фас СКО 0,5л
Кількість
1000 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Огірки консервовані/фас СКО 3л
Кількість
1500 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Помідори консервовані/фас 3л
Кількість
1000 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Горошок зелений консервований/фас ж/б 0,420гр
Кількість
2000 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Кукурудза цукрова консервована/фас ж/б 0,340гр
Кількість
800 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Томатна паста 25%/фас СКО 0,5л
Кількість
1300 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Квасоля консервована/фас СКО 0,5л
Кількість
750 штуки
Період постачання
до 31.12.2022
Печериці мариновані/фас СКО 0,75л
Кількість
300 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Фрукти заморожені для компота "Вітамінка"
Кількість
1500 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Сухофрукти яблоко
Кількість
450 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Повидло фруктове/фас 6кг
Кількість
280 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Родзинки
Кількість
160 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Сухофрукта чорнослив
Кількість
140 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Сухофрукта курага
Кількість
70 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Інформація про скасування
Номер:
e447b2a7cf2146e3ace8db136f6ddc55
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Керуючись вимогами статті 11 та 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Комунальне некомерційне підприємство "Санаторій медичної реабілітації "Глорія" Запорізької обласної ради від 02.06.2021 №88/1,
з метою відміни тендеру «UA-2022-01-19-003656-a» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених частиною 7 статті 32 Закону
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити тендер «UA-2022-01-19-003656-a» з підстави, що передбачена згідно частини 1 статті 32 Закону, а саме:
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Згідно рішення про проведення моніторингу НАКАЗ 24.01.2022 № 38 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 24.01.2022 № 38 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 7. UA-2022-01-19-003656-a, ДК 021:2015:15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі, яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Санаторій медичної реабілітації «Глорія» Запорізької обласної ради;
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «08» лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Санаторій медичної реабілітації «Глорія» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 19.01.2022 б/н. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - пунктами 1 та 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону, якою передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру; - пунктом 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД визначено умови відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають підставам, визначеним статтею 32 Закону. Отже, дослідженням тендерної документації Замовника встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 та статті 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення даного порушення в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Ст. 24 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі оприлюднено 09.02.2022 року на етапі кваліфікації переможця, що не дає можливості внести зміни до тендерної документації.
2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог частини 7 статті 32 Закону
Період оскарження:
10.02.2022 14:39 - 21.02.2022 00:00
Дата опублікування:
10.02.2022 14:39
Дата виконання:
10.02.2022 14:39
Статус:
Виконано
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП "СОЛПІТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42065463
-
Контактна особа:
Всеволод Аверков +380505580960 solp.p@ukr.net
-
Адреса:
69120, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ВОРОНІНА, будинок 11, квартира 92
Початкова пропозиція
675 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
671 520.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги
10
Документи
45
Скарги
0
ФОП "ЯРОШЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2900613366
-
Контактна особа:
Тетяна Ярошенко +380957825336 2900613366ta@ukr.net
-
Адреса:
69120, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ АВРАМЕНКА будинок 22 квартира 244
Початкова пропозиція
677 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
673 615.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги
10
Документи
5
Скарги
0