-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Завершена
29 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 146.50 UAH
Номер:
3eb0c3268d6f4414ad1ec5b7210de327
Внутрішній номер закупівлі:
13649620
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-01-19-000001-c
Замовник:
Житомирський заклад дошкільної освіти № 34 Житомирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
22059241
-
Адреса:
10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, проїзд Юрія Кондратюка, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дубинська Марина Василівна +380674994017 zakupki_nvk34zt@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
15330000-0 Оброблені фрукти та овочіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
29 300.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
146.50 UAH
Період уточнення:
19.01.2022 00:01 - 25.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
25.01.2022 00:00 - 28.01.2022 00:00
Аукціон:
з 28.01.2022 13:37
Період кваліфікації:
28.01.2022 00:05 - 01.02.2022 15:44
Період завантаження договору:
01.02.2022 15:44 - 21.02.2022 15:44
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
капуста квашена
Кількість
450 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Огірки солені
Кількість
450 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
Оскарження: 01.02.2022 15:44 - 04.02.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
01733288
-
Контактна особа:
Анненков Микола Федорович +380362640347 pskrzvzk1@ukr.net
-
Адреса:
33024, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Млинівська 22а
Оскарження: 01.02.2022 15:44 - 04.02.2022 00:00
Початкова пропозиція
29 268.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 268.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.02.2022 15:44
Документи
44
Скарги
0
Контракти
Номер:
63e2bb112d5a4f0a96dac54e260c91aa
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-19-000001-c-c1
Постачальник:
ПСК Рівненський заготівельно-виробничо-збутовий комбінат
×
-
Код ЄДРПОУ:
01733288
-
Контактна особа:
Анненков Микола Федорович +380362640347 pskrzvzk1@ukr.net
-
Адреса:
33024, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Млинівська 22а
Номер договору:
39/22 КВ
Сума договору:
1 179.24 UAH з ПДВ
Сума договору:
982.70 UAH без ПДВ
Період дії договору:
07.02.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання:
07.02.2022 00:00
Статус:
Виконаний