• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

*ДК 021:2015 (CPV): 15610000 -7 - «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи)

Інформація на виконання частини 2 статті 21 Закону України • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – 15610000 -7 - «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (крупи)» • *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону • *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847 • кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 1.Крупа гречана /жарена/ - 900 кг. 2.Перлова крупа - 350 кг. 3.Пшенична крупа - 650 кг. 4.Крупа пшоно - 750 кг. 5.Ячна крупа - 650 кг. 6.Горохова крупа - 600 кг. 7.Вівсяна крупа - 450 кг. 8.Рисова крупа - 1100 кг. 9. Крупа кукурудзяна - 300 кг. Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40 • очікувана вартість предмета закупівлі – 140000.00 грн з ПДВ; • джерело фінансування – кошти місцевого бюджету . • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). • строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2022 року , але не пізніше 31 грудня 2022 року; • кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 03.02.2022 Р. (час визначається системою автоматично) ( п.1 ч.1 ст.10 Закону); • умови оплати – згідно п. 4.1. Розділу 4 Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022 р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. • • мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; • розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – • Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639)з накладанням кваліфікованого електронного підпису який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа та зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печаткиякі мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг».кваліфікованого електронного підпису який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа та зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печаткиякі мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг».кваліфікованого електронного підпису який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа та зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печаткиякі мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг». Електронна банківська гарантія обов’язково має бути забезпечена грошовим покриттям, що підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції учасника випискою з рахунку обліку коштів грошового покриття та довідки, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити електронної банківської гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення електронної банківської гарантії грошовим покриттям Електронна банківська гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону, а також свідчити про зобов’язання гаранта протягом одного робочого дня сплатити гарантом суму забезпечення у разі виникнення підстав передбачених ч. 3 ст. 25 Закону. • 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно електронної банківської гарантії: 1400,00 грн. ( одна тисяча чотириста гривень 00 копійок) • Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк. • 2.3. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. • 2.4. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. • 2.5. Перелік випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, передбачений ч. 3 ст. 25 Закону. • 2.6. У складі тендерної пропозиції учасники також надають: • - копію чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає електронну банківську гарантію; • - копію документу який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який відповідно накладений на файл електронної банківської гарантії. • розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ; • Забезпечення виконання договору про закупівлю - Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Під час укладення Договору Учасник -Переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у розмірі 3% від ціни договору у вигляді грошової застави шляхом перерахування грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Замовника. Підтвердженням зарахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника є платіжний документ, що підтверджує перерахування Постачальником коштів на рахунок Замовника та передається Замовнику разом з підписаними примірниками договору Постачальником. Строк (термін) забезпечення виконання договору (застави): Постачальник повинен надати забезпечення договору не пізніше дня укладення договору. Забезпечення надається на ввесь період дії договору або до його повного виконання (здійснення поставки товару згідно умов договору в повному обсязі) (в залежності від того яка подія настане першою). У разі продовження строку дії Договору,строк (термін) застави продовжується на відповідний строк (термін).

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
Номер: 0ef51d95eea9432ba57baf70adddc991
Внутрішній номер закупівлі: 13642917
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-18-003292-c   
Замовник: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Контактна особа: РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ 0473320847 sdbi40@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловостіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 140 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 400.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 1 400.00 UAH
Період уточнення: 18.01.2022 14:58 - 24.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 18.01.2022 14:58 - 03.02.2022 00:00
Аукціон: 03.02.2022 13:33 - 03.02.2022 13:56
Період кваліфікації: 03.02.2022 13:56 - 07.02.2022 10:05
Період завантаження договору: 07.02.2022 10:05 - 27.02.2022 10:05
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1.Крупа гречана /жарена/ - 900 кг.
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 900 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті
2.Перлова крупа - 350 кг.
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 350 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті
3.Пшенична крупа - 650 кг.
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 650 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті
4.Крупа пшоно - 750 кг.
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 750 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті
5.Ячна крупа - 650 кг.
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 650 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті
6.Горохова крупа - 600 кг.
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 600 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті
7.Вівсяна крупа - 450 кг.
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 450 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті
8.Рисова крупа - 1100 кг.
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 1100 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті
9. Крупа кукурудзяна - 300 кг
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 300 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна"

Оскарження: 07.02.2022 10:05 - 18.02.2022 00:00
Початкова пропозиція 139 000.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
139 000.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.02.2022 10:05
Відповіді на вимоги 13
Документи 70
Скарги 0
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ПРОДОВОЛЬЧА КОМПАНІЯ"
Початкова пропозиція 140 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
140 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 5
Скарги 0

Контракти

Номер: 0badb57a4a224ba8ab4e39df7e8f4dc1
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-18-003292-c-b1
Постачальник: ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна"
Номер договору: 105
Сума договору: 4 134.25 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.02.2022 00:00 - 04.04.2022 00:00
Дата підписання: 21.02.2022 00:00
Статус:
Розірваний
pdf
Д. 105 від 21.02.22 КРУПА.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ до Д. 105 від 21.02.22 КРУПА 1.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s