• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів Долинського ліцею №7

Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

399 750.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 998.75 UAH
Номер: 4497d05b89c54a00bc6ae2d718948a2c
Внутрішній номер закупівлі: 13630338
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-17-004345-c   
Замовник: Долинський ліцей № 7 Долинської міської ради Івано-Франківської області
Контактна особа: Яжик Оксана Петрівна +380347728864 yazhykoksana@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 399 750.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 998.75 UAH
Період уточнення: 17.01.2022 18:34 - 23.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 17.01.2022 18:34 - 02.02.2022 00:00
Аукціон: 02.02.2022 13:16 - 02.02.2022 13:39
Період кваліфікації: 02.02.2022 13:39 - 04.02.2022 18:35
Період завантаження договору: 04.02.2022 18:35 - 24.02.2022 18:35
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів Долинського ліцею №7
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 77500, Україна, Івано-Франківська область, м. Долина, вул. Ст. Бандери, 12 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Гаф'як Галина Володимирівна

Оскарження: 04.02.2022 18:35 - 15.02.2022 00:00
Початкова пропозиція 397 320.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
397 320.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.02.2022 18:35
Відповіді на вимоги 10
Документи 15
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Бартків Лідія Степанівна
Початкова пропозиція 399 750.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
399 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: f287544cdbd246b5aed712356fdce226
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-17-004345-c-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Гаф'як Галина Володимирівна
Номер договору: 8
Сума договору: 212 154.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.02.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 15.02.2022 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
pdf
Дод.угода _1 на харчування29042022.pdf
pdf
ДУ 2 Гафяк харчування_20221226_0001.pdf
p7s
sign.p7s