-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Розподіл природного газу
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі” у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (далі − Закон). Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Поряд з цим сфера застосування Закону встановлена статтею 3 Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених пунктом 28 частини першої статті 1, пунктами 1 і 2 частини першої статті 3 та частиною третьою статті 3 Закону. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас частиною першою статті 4 нової редакції Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Замовнику необхідно закупити послуги з розподілу природного газу на 2022р. та укласти договір на закупівлю у найкоротші терміни для забезпечення Замовника безперебійним постачанням природного газу. Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону, спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених п. 28 ч. 1 ст. 1, п. п. 1 і 2 ч. 1 ст. 3 та ч. 3 ст. 3 Закону. Проте, відповідно до частини 6 статті 3 Закону Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником; {Абзац четвертий пункту 2 частини сьомої статті 3 Закону). У зв’язку з технічними причинами на ринку розподілу природного газу, договір про закупівлю може бути укладено лише з одним надавачем послуг на закріпленій території. Це підтверджується наступним: Виходячи з частини першої статті 5 Закону України “Про природні монополії”, розподіл природного і нафтового газу трубопроводами, віднесено до сфери діяльності суб'єктів природних монополій. Державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції у сферах природних монополій здійснюється Антимонопольним комітетом України у відповідності з частиною другою статті 4 Закону України “Про природні монополії”. Станом на 31.12.2021 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЛЬВІВГАЗ" внесено до Реєстру суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики, опубліковано на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) (http://www.nerc.gov.ua) (№ з/п 25), як суб’єкт природних монополій, який провадить господарську діяльність на території ТЕРИТОРІЯ М. ЛЬВІВ ТА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ НКРЕКП ВІД 29.06.2017 № 850. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців, які можуть надавати послуги з розподілу природного газу. Беручи до уваги вище наведене та специфіку послуг відсутня конкуренція серед виконавців, які можуть надавати послуги з розподілу природного газу. Документи, які підтверджують відсутність конкуренції: РЕЄСТР СУБ'ЄКТІВ ПРИРОДНИХ МОНОПОЛІЙ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ СТАНОМ НА 31.12.2021
-
Код ЄДРПОУ:
20764225
-
Адреса:
80465, Україна, Львівська область, селище міського типу Новий Яричів, Львівський район, вулиця Незалежності, будинок44
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
03349039
-
Контактна особа:
Кашуба Юрій Пилипович +0322591101 mhfdfs@ukr.net
-
Адреса:
80100, Україна, Львівська область, Червоноград, Б. Хмельницького, буд. 71
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
03349039
-
Контактна особа:
Кашуба Юрій Пилипович +0322591101 mhfdfs@ukr.net
-
Адреса:
80100, Україна, Львівська область, Червоноград, Б. Хмельницького, буд. 71