• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:03220000-9:«Овочі, фрукти та горіхи» (Буряк червоний столовий, капуста білокачанна, морква столова, цибуля ріпчаста, часник, банани, лимони, мандарини, апельсини, яблука)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40210751. 4. Місцезнаходження замовника: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Солоус Галина Павлівна, уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області, тел. +380683132882, e-mail: osvita-mvrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Буряк червоний столовий, капуста білокачанна, морква столова, цибуля ріпчаста, часник, банани, лимони, мандарини, апельсини, яблука. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:03220000-9:«Овочі, фрукти та горіхи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено) 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 03221111-7 – Буряк, ДК 021:2015: 03221410-3 - Капуста качанна, ДК 021:2015: 03221112-4 – Морква, ДК 021:2015: 03221113-1 - Цибуля, ДК 021:2015: 03221110-0 - Коренеплідні овочі (часник), ДК 021:2015: 03222111-4 – Банани, ДК 021:2015: 03222210-8 - Лимони, ДК 021:2015: 03222240-7 – Мандарини, ДК 021:2015: 03222220-1 - Апельсини, ДК 021:2015: 03222321-9 – Яблука. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: буряк червоний столовий-3200кг, капуста білокачанна-7000 кг, морква столова-4000кг, цибуля ріпчаста-4500кг, часник-50кг, банани-2300 кг, лимони-700кг, мандарини-1200 кг, апельсини-1500кг, яблука-5300 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами навчальних закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 637000,00 грн. (шістсот тридцять сім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6370 грн. (шість тисяч триста сімдесят грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «26» січня 2022 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

637 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 370.00 UAH
Номер: e4c5767158b64b2e9f47147cf8d9cab5
Внутрішній номер закупівлі: 13560398
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-10-001189-c   
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області
Контактна особа: Галина Павлівна Солоус +380683132882 osvita-mvrada@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 637 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 370.00 UAH
Період уточнення: 10.01.2022 11:05 - 16.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 10.01.2022 11:05 - 26.01.2022 00:00
Аукціон: 26.01.2022 15:52 - 26.01.2022 16:15
Період кваліфікації: 26.01.2022 16:15 - 27.01.2022 10:24
Період завантаження договору: 27.01.2022 10:24 - 16.02.2022 10:24
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк червоний столовий
Код ДК 021:2015: 03221111-7 Буряк
Кількість 3200 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Капуста білокачанна
Код ДК 021:2015: 03221410-3 Капуста качанна
Кількість 7000 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Морква столова
Код ДК 021:2015: 03221112-4 Морква
Кількість 4000 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Цибуля ріпчаста
Код ДК 021:2015: 03221113-1 Цибуля
Кількість 4500 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Часник
Код ДК 021:2015: 03221110-0 Коренеплідні овочі
Кількість 50 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Банани
Код ДК 021:2015: 03222111-4 Банани
Кількість 2300 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Лимони
Код ДК 021:2015: 03222210-8 Лимони
Кількість 700 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Мандарини
Код ДК 021:2015: 03222240-7 Мандарини
Кількість 1200 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Апельсини
Код ДК 021:2015: 03222220-1 Апельсини
Кількість 1500 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Яблука
Код ДК 021:2015: 03222321-9 Яблука
Кількість 5300 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Гребенюк О.О.

Оскарження: 27.01.2022 10:24 - 07.02.2022 00:00
Початкова пропозиція 635 750.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
635 750.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.01.2022 10:24
Відповіді на вимоги 10
Документи 8
Скарги 0
ФОП Тесленко Денис Олександрович
Початкова пропозиція 637 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
637 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: dc8a9eab2ae2473281eb9d53492df96e
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-10-001189-c-b1
Постачальник: ФОП Гребенюк О.О.
Номер договору: 41
Сума договору: 25 143.60 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 07.02.2022 15:48
Статус:
Розірваний
PDF
Дог №41 -овочі.PDF
PDF
ДУ №1 до Дог №41.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ №2 дог №41-овочі.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s