• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:03210000-6:«Зернові культури та картопля» (Картопля, горох сушений, сочевиця червона, квасоля сушена)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40210751. 4. Місцезнаходження замовника: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Солоус Галина Павлівна, фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області, тел. +380683132882, e-mail: osvita-mvrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Картопля, горох сушений, сочевиця червона, квасоля сушена. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015:03210000-6:«Зернові культури та картопля» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено) 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 03212100-1 – Картопля, ДК 021:2015 03212213-6 - Горох сушений, ДК 021:2015 03212211-2 – Сочевиця, ДК 021:2015 03212220-8 Зерна бобових культур сушені (квасоля) 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Картопля – 20000 кг, горох сушений – 500 кг, сочевиця червона – 200 кг, квасоля сушена – 150 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами навчальних закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 248000,00 грн. (двісті сорок вісім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни:2480,00 грн. (дві тисячі чотириста вісімдесят грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «24» січня 2022 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

248 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 480.00 UAH
Номер: 1b4427935123400e835f792d1b7709b3
Внутрішній номер закупівлі: 13554195
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-06-001816-c   
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області
Контактна особа: Галина Павлівна Солоус +380683132882 osvita-mvrada@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопляАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 248 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 480.00 UAH
Період уточнення: 06.01.2022 11:39 - 14.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 06.01.2022 11:39 - 24.01.2022 00:00
Аукціон: 24.01.2022 12:52 - 24.01.2022 13:15
Період кваліфікації: 24.01.2022 13:15 - 27.01.2022 10:20
Період завантаження договору: 27.01.2022 10:20 - 16.02.2022 10:20
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Картопля
Код ДК 021:2015: 03212100-1 Картопля
Кількість 20000 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Горох сушений
Код ДК 021:2015: 03212213-6 Горох сушений
Кількість 500 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Сочевиця червона
Код ДК 021:2015: 03212213-6 Горох сушений
Кількість 200 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті
Квасоля сушена
Код ДК 021:2015: 03212220-8 Зерна бобових культур сушені
Кількість 150 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами підпорядкованих закладів освіти На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Гребенюк О.О.

Оскарження: 27.01.2022 10:20 - 07.02.2022 00:00
Початкова пропозиція 247 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
247 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.01.2022 10:20
Відповіді на вимоги 10
Документи 8
Скарги 0
ФОП Гінкота Л.М.
Початкова пропозиція 248 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
248 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 10
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: cd78798fc9f24c2d9395ca37b9a90cec
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-06-001816-c-b1
Постачальник: ФОП Гребенюк О.О.
Номер договору: 42
Сума договору: 18 670.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.02.2022 00:00 - 31.03.2023 00:00
Дата підписання: 07.02.2022 15:58
Статус:
Виконаний
PDF
Дог №42 -картопля.PDF
PDF
ДУ №1 до Дог №42.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ №2 до Дог № 42.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ №3 до договору №42.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ №4 до договору №42.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
Протокол №15 технічна помилка до договору № 42.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
Додаткова угода № 5 до договору №42.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s