• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06, в результаті перерозподілу коштів, після закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-26-009981-a є додаткова потреба в закупівлі товарів, робіт, послуг: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (код за ДК 021:2015–50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). на очікувану вартість 726,00 грн. 1. Дата укладення та номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг). 28.12.2021, № Акт 423 2. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія. Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; код 08751177 3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю. Приватне підприємство «СТАР ПРІНТ» 4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг. 38578198 5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг та номер телефону. 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, буд. 2, офіс 6, +380963061993 6. Назва предмета закупівлі. Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (код за ДК 021:2015–50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) 7. Кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. № з/п Найменування товару Кількість 1 Відновлення драм-картриджа Canon MF264dw 1 Місце поставки: м. Київ, пл. Солом’янська 1; до 31.12.2021 8. Ціна та строк виконання договору. 726,00 грн. з ПДВ, до 31.12.2021

Завершена

726.00 UAH з ПДВ
Номер: 4b71e89fd8e542b297aa25493df11aaf
Внутрішній номер закупівлі: 13517219
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-004903-c   
Замовник: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Контактна особа: Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com http://www.naiau.kiev.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 726.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Відновлення драм-картриджа Canon MF264dw
Код ДК 021:2015: 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАР ПРІНТ"
Ціна пропозиції 726.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.12.2021 12:19
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 7d734633761242b1bdc4734eff51c1c2
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-30-004903-c-c1
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАР ПРІНТ"
Номер договору: 423
Сума договору: 726.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 605.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 28.12.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 28.12.2021 12:20
Статус:
Підписаний
PDF
Акт № 423 від 28.12.2021.PDF
p7s
sign.p7s