• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл електричної енергії

Завершена

356 521.60 UAH з ПДВ
Номер: 9bd4497998924e499292643dcfb8e1ff
Внутрішній номер закупівлі: 13512441
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-30-001424-c   
Замовник: Преображенська сільська рада Пологівського району Запорізької області
Контактна особа: Трипольський Євгеній Олександрович +380614141371 preobrrada@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергіїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. У відповідності до положень ч.2 ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності конкуренції з технічних причин. Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» «розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Ціна за одиницю послуги може змінюватися у зв’язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування. Згідно ч. 1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Згідно глави 1.1 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП №312 від 12.03.2018 року (надалі – ПРРЕЕ): Компенсація перетікань реактивної електричної енергії - комплекс технологічних заходів, які виконуються споживачем та спрямовані на забезпечення електромагнітної збалансованості його електроустановок. Плата за перетікання реактивної електричної енергії - плата за послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії до електроустановок споживачів, що експлуатують електромагнітно незбалансовані установки з неефективним співвідношенням активної і реактивної потужності, які оператор системи розподілу/оператор системи передачі змушений надавати споживачам на території здійснення своєї ліцензованої діяльності. Пунктами 1.2.3 та 4.33 ПРРЕЕ Споживач, який відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, зобов’язаний здійснювати розрахунки за перетікання реактивної електричної енергії, не має права відмовити оператору системи, на території здійснення ліцензованої діяльності якого приєднані електроустановки споживача, в укладенні (переукладенні) договору про надання послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (додаток 2 ПРРЕЕ). Також, підпунктом 3 пункт 5.5.13. ПРРЕЕ зобов’язано непобутового споживача, під визначення якого підпадає Замовник, здійснювати компенсацію перетікань реактивної електричної енергії з метою енергозбереження та дотримання показників якості електричної енергії. Згідно вимог пункту 2.7 підрозділу V Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258, введення та дотримання режимів компенсації реактивної потужності є одним із завдань оперативного управління електроустановками як невід’ємної складової експлуатації електричних установок. Також, обов’язок непобутового споживача компенсувати перетікання реактивної електричної енергії випливає зі змісту пункту 8.5.9 Кодексу системи розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 310. Споживачі, крім населення та прирівняних до нього категорій, мають забезпечити в точці приєднання до мереж ОСР нульовий перетік реактивної потужності. В іншому випадку споживачі (крім населення) здійснюють плату за компенсацію перетоку реактивної електричної енергії. Пунктом 4.33 ПРРЕЕ регламентується, що споживачі, електроустановки яких приєднані до мереж, що належать операторові системи, вносять плату за перетікання реактивної електричної енергії на поточний рахунок оператора системи відповідно до умов договору про надання послуг з компенсації перетікань реактивної електричної енергії. Оператор системи в розумінні ПРРЕЕ є як оператор системи розподілу, так і оператор системи передачі (визначення понять зазначених в п. 1.1.2 ПРРЕЕ.) Отже, з урахуванням інформації згідно реєстру суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики (далі – Реєстр), що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), учасник ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» є суб’єктом природної монополії, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. Постановою НКРЕКП №1415 від 13.11.2018 року ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Запорізької області в межах розташування системи розподілу електричної енергії, що перебуває у власності або господарському віданні (щодо державного або комунального майна) ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО», та електричних мереж інших власників, які приєднані до мереж ліцензіата (з якими укладені відповідні договори згідно з законодавством). Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими вказаним Законом. Згідно ч.1 ст.40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Тариф на послуги з розподілу електричної енергії затверджено постановою НКРЕКП від 17.12.2021 р. № 2597 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання». Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача (Замовника) безпосередньо до мереж учасника, та за умови затверджених тарифів на надання послуг для даного постачальника. Замовником прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону та проведено переговори з учасниками – відокремленими структурними підрозділами ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО». При цьому, згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах, крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими вказаним Законом. Сторони підтвердили можливість застосування переговорної процедури. Під час переговорів було погоджено предмет закупівлі, його обсяг, технічні та якісні характеристики та інші умови закупівлі. Отже, з урахуванням наявного в Учасника, станом на дату прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, статусу суб’єкта природної монополії, технічних причин, вказаних вище та затверджених тарифів послуги з розподілу електричної енергії, замовником прийнято рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в ПАТ «Запоріжжяобленерго» у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення електромережі споживача (Замовника) до об’єктів електроенергетики ПАТ «Запоріжжяобленерго». Отже, з урахуванням наявного в ПАТ «Запоріжжяобленерго» станом на дату прийняття рішення про проведення переговорної процедури статусу суб’єкта природної монополії та технічних причин, вказаних вище, пропонується прийняти рішення застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що передбачена згідно пп. 3 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувана вартість: 356 521.60 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розподіл електричної енергії
Код ДК 021:2015: 65310000-9 Розподіл електричної енергії
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 70545, Україна, Запорізька область, Пологівський район, Точки продажу електричної енергії у місцях, визначених в додатку до договору На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПАТ "Запоріжжяобленерго" в особі Оріхівського РЕМ

Оскарження: 05.01.2022 08:53 - 11.01.2022 00:00
Ціна пропозиції 356 521.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.01.2022 08:53
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: ecc8fdb30dd24501a6b14b7994ad7177
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-30-001424-c-a1
Постачальник: ПАТ "Запоріжжяобленерго" в особі Оріхівського РЕМ
Номер договору: 139
Сума договору: 356 521.60 UAH з ПДВ
Сума договору: 297 101.33 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Розподіл електричної енергії: 1.16000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 18.01.2022 00:00
Статус:
Виконаний
Договір з розподілу електроенергії
PDF
додаткова угода 1.PDF
PDF
додаток 2.PDF
PDF
додаток 9.PDF
PDF
протокол 5.PDF
PDF
протокол 6.PDF
jpg
протокол 11.jpg
p7s
sign.p7s