-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації шкільного харчування учнів за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Завершена
400 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
813afb05305046f79515d3aa09293f90
Внутрішній номер закупівлі:
13508947
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-29-003058-a
Замовник:
КП Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради Івано-Франківської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
20556142
-
Адреса:
78590, Україна, Івано-Франківська область, Микуличин, вул.Шкільна2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Філяк Світлана Василівна +380965344113 svitlanafv80@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону умовами застосування переговорної процедури закупівлі є - «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Відповідно до умови технічної специфікації Учасник-переможець зобов’язується: Власною працею, професійними та іншими знаннями, навичками та вміннями організовувати повноцінне, безпечне і якісне харчування учнів. Забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни Суворо дотримуватися правил прийманняпрацівників харчоблоків. надходження продуктів, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються. Розробити чотиритижневе перспективне меню, погодити його з районним відділом Держпродспоживслужби та Замовником. Забезпечити харчування учнів за місцем навчання, безпосередньо у навчальному закладі, у дні коли проводиться навчання. Забезпечити належне санітарне утримання Вчасноприміщень їдальні, технологічного обладнання та інвентарю. проводити оплату комунальних послуг, у відповідності з показниками лічильника при його наявності або на підставі розрахунків при Укомплектувати штат працівників їдальнівідсутності лічильника; кваліфікованими кадрами, що мають досвід роботи з організації дитячого харчування та забезпечувати своєчасне й обов'язкове проходження медоглядів відповідно до вимог чинного законодавства. Забезпечити дотримання правил з безпеки життєдіяльності, дотримання правил пожежної безпеки. Крім того з урахуванням рішення виконавчого комітету Яремчанської міської ради від 22.06.2021 року № 67 «Про надання дозволу на передачу в оренду комунального майна», та на підставі результатів аукціону №LLE001-UА-20210727-91160 від 18.08.2021р,документальним підтвердженням для проведення переговорної процедури є укладанням договору оренди Про надання нежитлового приміщення їдальні Микуличинського ліцею з ПП Савчук Марія Василівна на навчальний рік : з 01.09. 2022 р по 31.05.2022 р., для надання послуг з організації шкільного харчування учнів Микуличинського ліцею . Також, складено Акт приймання – передачі в оренду нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності Микуличинського ліцею,який включений до Переліку відповідного типу.З урахуванням вищевикладеного, та враховуючи підстави застосування Переговорної процедури закупівлі, а саме пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, Замовнику необхідно застосувати Переговорну процедуру щодо Закупівлі.
Очікувана вартість:
400 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника ,який зазначений у договорі,відповідно до зданих звітних відомостей,які погоджуються замовником по харчуванню
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування учнів за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
14814 доза
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
78590, Україна, Івано-Франківська область, село Микуличин, участок Горби.30
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПП Савчук Марія Василівна
Оскарження: 29.12.2021 20:04 - 09.01.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
2435800368
-
Контактна особа:
Савчук Марія Василівна 0978432778
-
Адреса:
78590, Україна, Івано-Франківська область, с.Микуличин, вул.Першого Травня
Оскарження: 29.12.2021 20:04 - 09.01.2022 00:00
Ціна пропозиції
400 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.12.2021 20:04
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
133a2069936d486db20f03eda9c6560c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-29-003058-a-c1
Постачальник:
ПП Савчук Марія Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2435800368
-
Контактна особа:
Савчук Марія Василівна 0978432778
-
Адреса:
78590, Україна, Івано-Франківська область, с.Микуличин, вул.Першого Травня
Номер договору:
1
Сума договору:
650 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Послуги з організації шкільного харчування учнів за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги: 50.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання:
17.01.2022 00:00
Статус:
Виконаний