• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації шкільного харчування учнів за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги

Завершена

400 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 813afb05305046f79515d3aa09293f90
Внутрішній номер закупівлі: 13508947
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-29-003058-a   
Замовник: КП Микуличинський ліцей Яремчанської міської ради Івано-Франківської області
Контактна особа: Філяк Світлана Василівна +380965344113 svitlanafv80@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону умовами застосування переговорної процедури закупівлі є - «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Відповідно до умови технічної специфікації Учасник-переможець зобов’язується: Власною працею, професійними та іншими знаннями, навичками та вміннями організовувати повноцінне, безпечне і якісне харчування учнів. Забезпечувати приготування їжі лише з безпечних і якісних продуктів харчування і продовольчої сировини, додержуватись умов і термінів їх зберігання, технології виготовлення страв, правил особистої гігієни Суворо дотримуватися правил прийманняпрацівників харчоблоків. надходження продуктів, вимог кулінарної обробки харчових продуктів, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються. Розробити чотиритижневе перспективне меню, погодити його з районним відділом Держпродспоживслужби та Замовником. Забезпечити харчування учнів за місцем навчання, безпосередньо у навчальному закладі, у дні коли проводиться навчання. Забезпечити належне санітарне утримання Вчасноприміщень їдальні, технологічного обладнання та інвентарю. проводити оплату комунальних послуг, у відповідності з показниками лічильника при його наявності або на підставі розрахунків при Укомплектувати штат працівників їдальнівідсутності лічильника; кваліфікованими кадрами, що мають досвід роботи з організації дитячого харчування та забезпечувати своєчасне й обов'язкове проходження медоглядів відповідно до вимог чинного законодавства. Забезпечити дотримання правил з безпеки життєдіяльності, дотримання правил пожежної безпеки. Крім того з урахуванням рішення виконавчого комітету Яремчанської міської ради від 22.06.2021 року № 67 «Про надання дозволу на передачу в оренду комунального майна», та на підставі результатів аукціону №LLE001-UА-20210727-91160 від 18.08.2021р,документальним підтвердженням для проведення переговорної процедури є укладанням договору оренди Про надання нежитлового приміщення їдальні Микуличинського ліцею з ПП Савчук Марія Василівна на навчальний рік : з 01.09. 2022 р по 31.05.2022 р., для надання послуг з організації шкільного харчування учнів Микуличинського ліцею . Також, складено Акт приймання – передачі в оренду нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності Микуличинського ліцею,який включений до Переліку відповідного типу.З урахуванням вищевикладеного, та враховуючи підстави застосування Переговорної процедури закупівлі, а саме пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, Замовнику необхідно застосувати Переговорну процедуру щодо Закупівлі.
Очікувана вартість: 400 000.00 UAH без ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування учнів за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 14814 доза
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 78590, Україна, Івано-Франківська область, село Микуличин, участок Горби.30 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПП Савчук Марія Василівна

Оскарження: 29.12.2021 20:04 - 09.01.2022 00:00
Ціна пропозиції 400 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.12.2021 20:04
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 133a2069936d486db20f03eda9c6560c
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-29-003058-a-c1
Постачальник: ПП Савчук Марія Василівна
Номер договору: 1
Сума договору: 650 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з організації шкільного харчування учнів за ДК 021:2015 55520000-1 - Кейтерингові послуги: 50.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Дата підписання: 17.01.2022 00:00
Статус:
Виконаний
договір
pdf
Харчування.pdf
pdf
додугодахар.pdf
p7s
sign.p7s