• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по заправці та відновленню картриджів.

Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі пропозиції наступні документи: - копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про державну реєстрацію; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ( у разі наявності), або копію свідоцтва про єдиного податку – для платників єдиного податку (у разі наявності); - сертифікат якості на товар, або інший документ, який підтверджує якість товару; - контактні дані компанії – учасника (з зазначенням реквізитів учасника, а саме: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада контактний телефон); - лист – погодження щодо основних та істотних умов договору про поставку товару ( у довільній формі, завірений підписом та печаткою Учасника).

Завершена

8 112.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81.12 UAH
Номер: 4137680547ee425caeeeca47c4bdb590
Внутрішній номер закупівлі: 1347907
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-10-26-000829-c   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКИЙ ДИТЯЧО-МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД +380567889439 kzmdmc.dmr@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 8 112.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 81.12 UAH
Період уточнення: 26.10.2017 11:56 - 29.10.2017 12:01
Період прийому пропозицій: 30.10.2017 12:01 - 31.10.2017 12:01
Період кваліфікації: 31.10.2017 12:04 - 31.10.2017 12:43
Період завантаження договору: 31.10.2017 12:04 - 20.11.2017 12:04

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі пропозиції наступні документи: - копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців про державну реєстрацію; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ( у разі наявності), або копію свідоцтва про єдиного податку – для платників єдиного податку (у разі наявності); - сертифікат якості на товар, або інший документ, який підтверджує якість товару; - контактні дані компанії – учасника (з зазначенням реквізитів учасника, а саме: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада контактний телефон); - лист – погодження щодо основних та істотних умов договору про поставку товару ( у довільній формі, завірений підписом та печаткою Учасника).
Код ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість 104 одиниця
Період постачання 01.11.2017 - 31.12.2017
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Просп. Петра Калнишевского, 70-а; вул. Леоніда Стромцова, 1; пр.О.Поля, 14; 'вул.Донецьке шосе, 1; 'вул. Метробудівська,12; вул. Д. Галицького, 17; вул.Вернадского, 35 корп 2; вул.Космодромна,2; вул.В.Жуковського,2б; вул.Киргизька,3; вул. Ярославни, 37; вул. Робоча, 75; вул. Гулі Корольової, 9Б. На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ЛИСИЦЯ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Оскарження: 31.10.2017 12:04 - 02.11.2017 12:43
Початкова пропозиція 8 008.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
8 008.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.10.2017 12:43
Документи 19
Скарги 0

Контракти

Номер: c6a8d0f6a27845a79cf301747264fc6c
Ідентифікатор договору: UA-2017-10-26-000829-c-b1
Постачальник: ФОП "ЛИСИЦЯ МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Номер договору: 120
Сума договору: 8 008.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 0.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.11.2017 00:00 - 31.12.2017 23:59
Дата підписання: 09.11.2017 00:00
Статус:
Підписаний
Договір
p7s
sign.p7s