• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки А (13-25) (або еквівалент), Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (або еквівалент))

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40210751. 4. Місцезнаходження замовника: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Солоус Галина Павлівна, фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області, тел. +380683132882, e-mail: osvita-mvrada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки А (13-25) (або еквівалент), Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (або еквівалент). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Вугілля кам’яне марки А (13-25) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля», Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (або еквівалент) - ДК 021:2015: код 09111100-1 «Вугілля». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам'яне марки А (13-25) (або еквівалент) - 230 тон, Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (або еквівалент) – 200 тон. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Центральна, буд. 107 та за адресами навчальних закладів освіти, підпорядкованих Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 120 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 000 000,00 грн. (чотири мільйони гривень 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «14» січня 2022 року час 00:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 15 000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч грн. 00 коп.). 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Відповідно до статті 25 Закону Замовник (надалі за цим пунктом – Бенефіціар, замовник) має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерної пропозицій. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником (надалі за цим пунктом – Принципал, учасник) забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою, про що учасник надає згоду у складі тендерної пропозиції. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Номер: 9d7a3a7f66ce48b0878ba51931a189da
Внутрішній номер закупівлі: 13477603
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-28-010829-c   
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Маловисківської міської ради Кіровоградської області
Контактна особа: Ігор Вікторович Путнік +380525851781 osvita-mvrada@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 000 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 000.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 15 000.00 UAH
Період уточнення: 28.12.2021 15:41 - 04.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 28.12.2021 15:41 - 14.01.2022 00:00
Аукціон: 14.01.2022 12:07 - 14.01.2022 12:42
Період кваліфікації: 14.01.2022 12:42 - 20.01.2022 14:46
Період завантаження договору: 20.01.2022 14:46 - 09.02.2022 14:46
Умови оплати:
інша подія - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вугілля кам'яне марки А (13-25) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля
Кількість 230 тонни
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля
Кількість 200 тонни
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

Оскарження: 19.01.2022 11:52 - 30.01.2022 00:00
Початкова пропозиція 3 334 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 334 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.01.2022 11:52
Відповіді на вимоги 11
Документи 8
Скарги 0
ТОВ Вугільна компанія центр

Оскарження: 20.01.2022 14:46 - 31.01.2022 00:00
Початкова пропозиція 3 892 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 892 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.01.2022 14:46
Відповіді на вимоги 11
Документи 16
Скарги 0
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ"
Початкова пропозиція 3 993 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 920 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 7
Скарги 0
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАНТ"
Початкова пропозиція 3 924 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 924 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 11
Документи 6
Скарги 0

Контракти

Номер: bab8c3efe1254c0eba4472ea6f155eda
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-28-010829-c-b1
Постачальник: ТОВ Вугільна компанія центр
Номер договору: 25
Сума договору: 1 368 152.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 140 126.67 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання: 31.01.2022 15:00
Статус:
Розірваний
PDF
Дог №25 ВУГІЛЛЯ.PDF
PDF
ДУ №1 до дог №25.PDF
PDF
висновок ТПП по вугіллю.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ №2 до ДОГ № 25 вугілля.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ№3 до Дог №25.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ № 4 до дог № 25 вугілля.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s