• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний формату А4 (ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська область обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15. Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 07 грудня 2022 року. Умови оплати: Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Тип оплати: пiсляоплата. Розмір оплати: 100% Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 або наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 03.03.2021 № 275/35897. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 24.01.2022 до 08 год. 00 хв. за київським часом.

Торги не відбулися

3 780 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 800.00 UAH
Номер: c68c076a4f664a4699f987e3bd369369
Внутрішній номер закупівлі: 13434173
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-24-010082-c   
Замовник: Офіс Генерального прокурора
Контактна особа: Тетяна Крупка +380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 3 780 000.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 37 800.00 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 110 000.00 UAH
Період уточнення: 24.12.2021 13:12 - 14.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій: 24.12.2021 13:12 - 24.01.2022 08:00
Період прекваліфікації: з 24.01.2022 08:03
Аукціон: з 01.03.2022 11:56
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 21000 пачка
Період постачання до 07.12.2022
Місце постачання 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15 На карті
Учасник
Початкова / Кінцева пропозиція
Результати прекваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Початкова пропозиція 3 465 000.00 UAH з ПДВ /
3 465 000.00 UAH з ПДВ
Результати прекваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 11
Документи 9
Скарги 0