• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари

Завершена

8 668.72 UAH з ПДВ
Номер: c4a6cffbc6b14ae5bbdbcfc17badc4e6
Внутрішній номер закупівлі: 13415094
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-23-005917-a   
Замовник: КУ "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Рідні" Львівської міської ради
Контактна особа: Вовк Володимир Тарасович +380975805079 vovkv10@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 668.72 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4/80 (500арк.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 58 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 79035, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, 204б, приміщення 137 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 8 668.72 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.12.2021 21:31
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: b2b9b869e4354b869de29230b901b55b
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-23-005917-a-c1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Номер договору: 175
Сума договору: 8 668.72 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 223.93 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.12.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 21.12.2021 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s