-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція адмінбудівлі під облаштування дошкільного навчального закладу по вул. Партизанська, 50 в с. Копище Олевського району Житомирської області» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
38 508 036.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 192 540.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 192 540.18 UAH
Номер:
dc871894c3a24377ae62710f7a11371f
Внутрішній номер закупівлі:
13413076
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-23-020933-c
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39932654
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua https://architect-zt.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
45454000-4 РеконструкціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
38 508 036.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
192 540.18 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
192 540.00 UAH
Період уточнення:
23.12.2021 19:00 - 11.01.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
23.12.2021 19:00 - 21.01.2022 00:00
Аукціон:
21.01.2022 15:45 - 21.01.2022 16:08
Період кваліфікації:
21.01.2022 16:08 - 26.01.2022 15:10
Період завантаження договору:
26.01.2022 15:10 - 15.02.2022 15:10
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписУ разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року.
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях7 робочі дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписПоточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК).
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція адмінбудівлі під облаштування дошкільного навчального закладу по вул. Партизанська, 50 в с. Копище Олевського району Житомирської області»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
11010, Україна, Житомирська область, Олевський р-н, с. Копище,, вул. Партизанська,50
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
Оскарження: 26.01.2022 15:10 - 06.02.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
42613505
-
Контактна особа:
Юлія Бондарєва +380986414330 6414330@ukr.net
-
Адреса:
10024, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КРУТ, будинок 64, квартира 104
Оскарження: 26.01.2022 15:10 - 06.02.2022 00:00
Початкова пропозиція
38 491 701.67 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
38 491 701.67 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.01.2022 15:10
Відповіді на вимоги
12
Документи
116
Скарги
0
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40223320
-
Контактна особа:
Балакішієв Станіслав Закірович +380672087853 komfortbydyp@gmail.com
-
Адреса:
10019, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Комерційна, 4
Початкова пропозиція
38 495 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
38 495 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
12
Документи
64
Скарги
0
Контракти
Номер:
39b9cf8bcc234714bfa48f9f91308f66
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-23-020933-c-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42613505
-
Контактна особа:
Юлія Бондарєва +380986414330 6414330@ukr.net
-
Адреса:
10024, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ КРУТ, будинок 64, квартира 104
Номер договору:
№ 6-22
Сума договору:
38 491 701.67 UAH з ПДВ
Сума договору:
32 079 029.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
09.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання:
09.02.2022 11:51
Статус:
Розірваний