• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

код ДК 021:2015 – 55510000-8 – Послуги їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах)

Завершена

457 866.00 UAH без ПДВ
Номер: aab5e82847b24fb4b0caab8d75d0ef9f
Внутрішній номер закупівлі: 1341269
Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-08-002935-c   
Замовник: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Контактна особа: Ірина Яковенко +380612240207 tender_uon1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Умова застосування: Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: У 2017 році було проведено процедуру відкриті торги на закупівлю послуг їдалень (організація харчування дітей у навчальних закладах). За результатами процедури закупівлі укладено договори на закупівлю послуг їдалень з організаторами харчування – переможцями процедури відкритих торгів – строком дії до 31.12.2017. Відповідно до укладених договорів суб’єкти підприємницької діяльності забезпечують організацію харчування дітей різних категорій навчальних закладів, зокрема у своїй діяльності здійснюють: відпрацювання режиму і графіку харчування дітей відповідно до вимог санітарного законодавства; складання та погодження примірних двотижневих (щоденних) меню; постачання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості; забезпечення харчоблоків та приміщень їдалень необхідним технологічним обладнанням та посудом; виготовлення страв; реалізацію готових страв та буфетної продукції дітям, у тому числі й за кошти батьків; контроль за харчуванням; інформування батьків про порядок та стан організації харчування дітей у закладі; дотримання правил особистої гігієни персоналу харчоблоку; своєчасне проходження медоглядів та інше. З огляду на зазначене вище, у зв’язку з розширенням категорії дітей, які підпадають під пільгове харчування, та зростанням кількості вихованців у дошкільних навчальних закладах, що призвело до збільшення дітоднів, необхідністю забезпечення організації харчування дітей різних категорій, потребою здійснити додаткову закупівлю в того самого надавача послуг з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, послугами, де заміна попереднього надавача послуг може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, у зв’язку з перевищенням очікуваної суми закупівлі послуг вартісних меж, визначених статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI, необхідно здійснити закупівлю даного предмету закупівлі, застосовуючи переговорну процедуру закупівлі з суб’єктами підприємницької діяльності, з якими вже було укладено договори за результатами проведення відкритих торгів
Очікувана вартість: 457 866.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
учні 1-4 класів, які користуються пільгами (дворазове), дітодні
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 14614 послуга
Період постачання 01.11.2017 - 31.12.2017
Місце постачання 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, навчальні заклади Шевченківського району На карті
вихованці у дошкільних навчальних закладах (від 3-х до 6(7) років), дітодні
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 6800 послуга
Період постачання 01.11.2017 - 31.12.2017
Місце постачання 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, навчальні заклади Шевченківського району На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Соловей Зінаїда Максимівна

Оскарження: 08.11.2017 16:51 - 19.11.2017 00:00
Ціна пропозиції 457 866.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.11.2017 16:52
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 34eadf332a8245229c9daa51460add8e
Ідентифікатор договору: UA-2017-11-08-002935-c-c1
Постачальник: ФОП Соловей Зінаїда Максимівна
Номер договору: 11-20/1
Сума договору: 457 866.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.11.2017 00:00 - 31.12.2017 00:00
Дата підписання: 20.11.2017 11:53
Статус:
Підписаний
pdf
11-20-1_Ш.pdf
p7s
sign.p7s