-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».
Завершена
6 918 048.00
UAH з ПДВ
Номер:
6ed8334ddeb14307a43a4dc903ee1ad7
Внутрішній номер закупівлі:
13410065
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-12-23-009507-b
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39611267
-
Адреса:
04214, Україна, Київська область, Київ, вул. Північна, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Березовчук Тетяна Миколаївна 380989513598 kptender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
72310000-1 Послуги з обробки данихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – «Керуюча компанія») відповідно до статуту надає населенню послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Керуюча компанія має проводити розрахунки за надані послуги зі споживачами по кожному особовому рахунку споживача окремо. У зв’язку з відсутністю матеріально-технічної бази та достатньої кількості штатних працівників в структурі Керуючої компанії для забезпечення належного обслуговування споживачів послуг підприємства, виникає необхідність укладання договору з підрядною організацією, щодо надання послуг з комплексного обслуговування споживачів, які мешкають у багатоповерхових будинках. Організація бізнес-процесу обслуговування споживачів Керуючої компанії потребує комплексного підходу, щодо здійснення обліку особових рахунків споживачів, за послуги, які надаються Замовником, а також в частині ведення обліку, забезпечення прийому споживачів з питань, пов’язаних з обсягом нарахувань, розрахунками, та порядку надання послуг в розрізі складових. Згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 «Про створення Комунального концерну «Центр комунального сервісу» було створено Концерн, основними напрямками діяльності якого є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо. При цьому комплексне обслуговування споживачів здійснюється Концерном, відповідно до державної та регіональної політики, за принципом «єдиного вікна». Система «Єдине вікно» вважається найкращим у світі інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто, всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг. Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування Споживачів, відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядження від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – «Розпорядження»). Згідно з вказаним розпорядженням в м. Києві, організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». Окрім того, Концерн є користувачем інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва, створеного згідно з рішенням Київської міської ради від 21 вересня 2017 року № 40/3047 «Про затвердження Положення про інформаційну систему». У Концерні наявний доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву. Таким чином, на підставі вищезазначеного та у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, комунальний концерн «Центр комунального сервісу» є єдиним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування, забезпечує роботу єдиної міської служби та надає послуги з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» (Концерн має сервісні центри по 10 районах міста Києва та є єдиним власником актуальної інформаційної бази даних споживачів та послуг, які надаються Керуючою компанією. Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» у зв’язку із відсутністю конкуренції Концерну на відповідному ринку, має змогу проводити переговорну процедуру закупівлі послуг зв’язку із відсутністю конкуренції.
Очікувана вартість:
6 918 048.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
надання послуг - 100%
- Подіянадання послуг
- ОписРозрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги здійснюються щомісячно на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг, починаючи з 12 (дванадцятого) числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, шляхом утримання коштів у розмірі, визначеному підписаними обома Сторонами актами надання послуг, з рахунку Замовника та їх подальшим перерахуванням на поточний рахунок Виконавця. За результатами наданих послуг, Виконавець до 8 (восьмого) числа місяця, наступного за місяцем в якому надав...
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з актуалізації даних споживачів, нарахування і обліку сплати населенням за послуги з застосуванням програмно-апаратного комплексу, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна».
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
Оскарження: 23.12.2021 17:38 - 03.01.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Контактна особа:
Ірина Пархоменко +380442474040
-
Адреса:
03179, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирпоноса, 10/8
Оскарження: 23.12.2021 17:38 - 03.01.2022 00:00
Ціна пропозиції
6 918 048.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.12.2021 17:38
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
3b81049c6a874cac9ab9ad8297093e71
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-23-009507-b-a1
Постачальник:
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
×
-
Код ЄДРПОУ:
39946227
-
Контактна особа:
Ірина Пархоменко +380442474040
-
Адреса:
03179, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирпоноса, 10/8
Номер договору:
7
Сума договору:
6 918 048.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
5 765 040.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Дата підписання:
21.01.2022 00:00
Статус:
Виконаний